Τα μεγάλα νέα συνεχίζονται για το αναγεννημένο Integra, καθώς πέρα από την επιστροφή του και το γεγονός ότι διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο, σειρά παίρνει η εμπορική επιτυχία. Στην οποία, προς συγκίνησης των απανταχού «βενζινοαίματων», παίζει τεράστιο ρόλο η μηχανική μετάδοση!
Όπως ανακοίνωσε η βοηθός αντιπροέδρου πωλήσεων της Acura, Emile Korkor: «Μας έχει συνεπάρει τελείως η αποδοχή του νέου Integra, μέσω των προ-παραγγελιών. Ο συνολικός αριθμός έχει υπερβεί κατά πολύ ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, ενώ το πιο συναρπαστικό έχει να κάνει με το γεγονός πως περίπου 70% των κρατήσεων αφορούν το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο!»
Αυτό που κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερο το «σουξέ» του χειροκίνητου στο νέο Integra, είναι η περιορισμένη του διαθεσιμότητα. Με πεντάλ συμπλέκτη και χεράτες εναλλαγές γραναζιών προσφέρεται μόνο η κορυφαία και ακριβότερη έκδοση A-Spec. Τα υπόλοιπα Integra συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT. Πέραν της χειροκίνητης μετάδοσης, το A-Spec προσφέρει επίσης μπλοκέ διαφορικό, 18άρες ζάντες, gloss black πινελιές στους προφυλακτήρες, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός, LED προβολείς ομίχλης, διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και σήματα «A-Spec» στα εμπρός φτερά.
Στα μηχανικά μέρη, συναντάμε εν πολλοίς το νέο Civic Si. Οι εμπρός τροχοί τροφοδοτούνται από τον 1.500άρη VTEC Turbo, με απόδοση 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.800-5.000 σ.α.λ. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται ακόμα, αλλά ακούγεται πως το A-Spec θέλει γύρω στα 7,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα τελικής.