Εμείς εδώ, να κοιτάμε την τιμή της ξαπλώστρας – όσοι μπορούν να φύγουν για διακοπές πάντα- κι αλλού, να μη βρίσκεις Bugatti ούτε για δείγμα. Κι όχι για τώρα, αλλά για τα επόμενα 4μιση χρόνια!
Η παραγωγή των Bolide και Tourbillon έχει εξαντληθεί, όσο κι αν είναι περιορισμένη – άρα και πιο εύκολο να εξαφανιστεί. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα εκατομμυρίων, που απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο κοινό. Κανένα πρόβλημα, ούτε για τις 250 Tourbillon, ούτε για τις 40 Bolide που θα κατασκευαστούν. Όλες έχουν βρει αγοραστές καιρό τώρα, δημιουργώντας ζήτηση για ακόμα περισσότερες. Όπως δήλωσε ο CEO της Bugatti, Mate Rimac, ήδη υπάρχουν 60 άνθρωποι που περιμένουν στην ουρά, δίχως να διευκρινίζει για ποιο μοντέλο. Λογικά, όπως έγινε με τις Veyron και Chiron, θα ακολουθήσουν πολλές ειδικές εκδόσεις, οι οποίες επίσης θα γίνουν ανάρπαστες.
Τα έσοδα της Bugatti μάλιστα, δεν περιορίζονται απλά στο κόστος κτήσης των αυτοκινήτων της. Ο Rimac ανέφερε πως το μέσο ποσό που δαπανούν οι πελάτες της Bugatti στα έξτρα της Tourbillon, ανέρχεται στις 500.000 ευρώ! Συνολικά, δηλαδή, ο μέσος αγοραστής Bugatti δίνει κατά μέσο όρο 5 εκατομμύρια ευρώ (4,5 εκατ. ευρώ τιμή αγοράς + μισό εκατ. τα έξτρα) για την αγορά μιας Tourbillon. Συνεπώς, υπάρχει και με το παραπάνω κοινό για μια ειδική έκδοση τέτοιου κόστους, στο στυλ της Chiron SS 300+ (αρκετά κοντά στην τιμή, κάπου 3,5 εκατ. ευρώ έκανε καινούργια), που θα επιδιώξει να σπάσει το φράγμα των 500 χλμ./ώρα.



































