Ένα από τα αυτοκίνητα που άφησαν ανάγλυφο το σημάδι του στην Iστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι η Alfa Romeo 155 DTM V6 Ti. H Ιταλίδα που μπήκε στα χωράφια των Γερμανών, όρθωσε ανάστημα και κατάφερε να τους κερδίσει, στο ίδιο τους το πρωτάθλημα.
Στις αρχές με μέσα της δεκαετίας του 90, το DTM ζούσε τις πιο έντονες, ακριβές και τεχνολογικά προηγμένες στιγμές του. Τα αυτοκίνητα θύμιζαν μονοθέσια της Formula 1 σε σχέση με αυτά των 80’s, με τα εργοστάσια να δαπανούν τεράστια κονδύλια στην εξέλιξή τους. Η Alfa Corse ήθελε να δημιουργήσει μια αυτοκρατορία στις πίστες, αντίστοιχη με αυτή της Lancia στα ράλλυ. Για αυτό και οι περισσότεροι μηχανικοί της δεύτερης μεταφέρθηκαν στο αγωνιστικό τμήμα των Μιλανέζων, μετά την απόσυρση της εργοστασιακής συμμετοχής στο WRC. Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, ήταν η 155 V6 Ti.
Ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά όλων των εποχών, καθώς μόλις στην πρώτη χρονιά συμμετοχής κατάφερε να ισοπεδώσει πάσα έννοια ανταγωνισμού, κατακτώντας 13 νίκες σε 20 αγώνες! Οι 11 εξ αυτών από τον πρωταθλητή DTM για το 1993, Nicola Larini. Η 155 V6 Ti κατέκτησε άλλες 11 νίκες την επόμενη χρονιά, όμως η μεγαλύτερη συνέπεια της Mercedes 190E 2.5-16 Evo II στους βαθμούς χάρισε στους Γερμανούς τον τίτλο. Το 1995 η επικράτηση της Mercedes C-Class υπήρξε καθολική, αφήνοντας μόλις μια νίκη για τα πληρώματα της Alfa Corse. Το 1996 όμως, και με τα χρώματα της Martini, η Alfa Romeo πήρε 9 ακόμα νίκες και τερμάτισε στη δεύτερη θέση των Κατασκευαστών, πίσω από την Opel και το Calibra 4×4.
Η πορτοκαλί 155 V6 TI που βλέπουμε, στα χρώματα της Jägermeister ,μας έρχεται από το 1995 και τη δορυφορική ομάδα της Alfa Corse, Euroteam. Συμμετείχε τις χρονιές ’95 και ’96, τόσο στο DTM όσο και τη διεθνή του μορφή, ονόματι ITC (International Touring Championship), κατακτώντας την πρώτη θέση στους δυο αγώνες του Diepholz , το 1995, με τον Michael Bartels στα πηδάλια. Καρδιά της κατασκευής είναι ένας ατμοσφαιρικός V6 2.5 λίτρων, με απόδοση 430 ίππους και όριο περιστροφή στις 11.800 σ.α.λ. (ακούστε ήχο), τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς.
Εκτίμηση για την τιμή δεν υπάρχει, αλλά σε άλλη δημοπρασία της RM Sotheby’s που αφορούσε μια 155 V6 Ti Martini, το κόστος είχε ανέλθει στις 792.500 ευρώ!