Στη θεωρία, τα ηλεκτρικά είναι ιδανική λύση για ταξί. Κινούνται ως επί το πλείστον στην πόλη, οπότε αξιοποιούν το μέγιστο της αυτονομίας μέσω ανάκτησης ενέργειας, ενώ παράλληλα αποσυμφορίζουν περιβαλλοντικά το κλείνον άστυ. Στην πράξη, όμως, μάς τα χαλάνε στους χρόνους φόρτισης. Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές χρειάζονται γρήγορους ανεφοδιασμούς, ώστε να επιστρέφουν στο δρόμο τάχιστα. Παραμονή σε πρίζες για 7ώρα και 10ώρα είναι πολύ απλά ασύμφορη, ενώ ούτε τα μισάωρα των ταχυφορτιστών (για 0 ή 5-80% στην καλύτερη, όχι πλήρη φόρτιση) βολεύουν.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν τολμηροί. Όπως ο συγκεκριμένος ταξιτζής στην Ιορδανία, που χρησιμοποιεί το Hyundai Ioniq 5 για το μεροκάματο. Το πολυβραβευμένο ηλεκτρικό είναι ένα από τα ταχύτερα φορτιζόμενα της αγοράς, πηγαίνοντας από το 10 στο 80% μέσα σε μόλις 18 λεπτά όταν συνδεθεί σε παροχή 350 kW. Τεχνολογία που του επιτρέπει να χρησιμοποιηθεί ως ταξί, με τον απαραίτητο προγραμματισμό βεβαίως. Η μεγάλη μπαταρία των 77,4 kWh προσφέρει αυτονομία άνω των 482 χλμ. σε αστικό κύκλο, οπότε με λίγη προσοχή μπορεί να βγει η ημέρα στο δρόμο χωρίς να χρειαστεί σύνδεση σε πρίζα.
Το Ioniq 5 έχει και πρακτικά προσόντα για να λειτουργεί ως ταξί, παρέχοντας εξαιρετικούς χώρους επιβατών. Το μεταξόνιο των 3.000 χλστ. προσφέρει τρομερή «άπλα» στα πόδια των πίσω, την ίδια ώρα που η συρόμενη κατά 140 χλστ. κεντρική κονσόλα, τα κατά 30% λεπτότερα εμπρός καθίσματα (που δημιουργούν ακόμα περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω) και το πορτμπαγκάζ των 530 λίτρων συνθέτουν ένα από τα πιο πρακτικά αυτοκίνητα της αγοράς, ανεξάρτητα αν μιλάμε για ηλεκτρικό ή θερμικό. Η ησυχία που εξασφαλίζει η ηλεκτροκίνηση επίσης είναι κάτι που εκτιμάται από τους επιβάτες, αλλά και από τον οδηγό, ο οποίος δεν είναι αναγκασμένος να ακούει «χρα-χρα» για ώρες.
Εκτός της Ιορδανίας το Ioniq 5 διατίθεται ως ταξί στην Κορέα, αλλά και στη Γερμανία. Μάλιστα, η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης ήταν η πρώτη της Γηραιάς Ηπείρου που σύστησε το EV της Hyundai στους επαγγελματίες αυτοκινητιστές.