Όχι οποιοδήποτε Datsun, βέβαια, αλλά για ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα που έχουν προέλθει από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Δείτε ακόμα: Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με κόφτη στις 10.000 σ.α.λ.;
Το 240Z παρουσιάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 60 και μαζί με το Toyota 2000GT, αποτέλεσε την πρώτη καίρια προσπάθεια των Ιαπώνων να κοντράρουν τα ευρωπαϊκά sportscars. Φρόντιζε για αυτό ο εν σειρά εξακύλινδρος των 2.4 λίτρων με τα διπλά καρμπιρατέρ της Hitachi, ο οποίος απέδιδε 151 ίππους και 197 Nm ροπής, μαζί με το εξαιρετικό στήσιμο της ανάρτησης και το καλορυθμισμένο πλαίσιο. Δεν είναι τυχαίο πως το 1998, εντάχθηκε στο Hall of Fame της αυτοκίνησης.
Το εν λόγω δείγμα αναγράφει μόλις 53.108 χιλιόμετρα στο οδόμετρο και έχει αναπαλαιωθεί πλήρως το 1993, ενώ έχει διατελέσει και έκθεμα στο Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης. Σύμφωνα με τον πωλητή, πρόκειται ίσως για το πιο σχολαστικά συντηρημένο 240Z στον πλανήτη και βρίσκεται σε αμιγώς εργοστασιακή κατάσταση.
Διαβάστε επίσης: Αναπαλαιωμένο Datsun 120Y Coupe για συλλέκτες
Το τίμημα για όλα αυτά φέρει διττή ανάγνωση: από την μία 109.796 ευρώ (124.600 δολάρια) μπορεί να ακούγονται πολλά για αυτοκίνητο με 5 δεκαετίες στην πλάτη. Από την άλλη, για ένα κομμάτι της αυτοκινητικής Ιστορίας -και με δεδομένο πως μοντέλα με αντίστοιχες περγαμηνές, αλλά βαρύτερο brand name πωλούνται σε πολλαπλάσιο κόστος- μπορούμε να μιλήσουμε μέχρι και για ευκαιρία.