Η δεκαετία του 90 θεωρείται από πολλούς -και δεν υπάρχει λόγος να διαφωνούμε με αυτή την άποψη- ως «χρυσή» για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Ας αναφέρουμε μερικά από τα μοντέλα που είδαμε τότε, από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου: Mazda RX-7 FD, Nissan Skyline GT-R33 και R34, 300ZX, 200SX, Silvia, Sunny GTi-R, Mitsubishi Lancer Evo, Gallant VR-4, Eclipse, 3000 GT, Toyota Celica GT-Four ST185, ST205, Starlet Glanza και Supra MKIV μεταξύ άλλων.
Υπάρχουν πολλές ακόμα αξιόλογες παρουσίες, που δεν έγιναν γνωστές. Ή δεν έγιναν γνωστές στα μέρη μας. Το Nissan President Sovereign Luxury ήταν η απόπειρα της φίρμας από τη Γιοκοχάμα να μπει στα χωράφια της Mercedes S-Class. Από την ονομασία και μόνο, καταλαβαίνουμε πόσο πολύ ήθελαν οι Ιάπωνες να πείσουν το αγοραστικό κοινό για την πολυτέλεια του αυτοκινήτου τους. Εμφανισιακά, δεν χρειάζεται κοφτερό μάτι για να καταλάβει κάποιος ποιο μοντέλο «ξεπατίκωσαν». Οι γραμμές της Jaguar XJ (σειρά XJ40) εμφανίζονται διάχυτες, ιδιαίτερα στη διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων. Ακόμα και το «Sovereign» τμήμα του ονόματος, μεταφέρθηκε αυτούσιο από την ανάλογη έκδοση της βρετανικής λιμουζίνας.
Δείτε ακόμα: Mercredes S-Class του «Καραμανλή» είναι κούκλα!
Οι διαστάσεις είναι αντίστοιχου επιπέδου, με 5.075 χλστ. μήκους και 2.880 χλστ. μεταξονίου, αλλά και 1.960 κιλών.
Το εσωτερικό συμπληρώνει την επιβλητική εμφάνιση, με μοκέτα υψηλής ποιότητας για το δάπεδο, δερμάτινα καθίσματα και τηλεοράσεις στις πλάτες των πίσω καθισμάτων!
Κάτω από το καπό, συναντάμε έναν ατμοσφαιρικό V8 4.5 λίτρων 270 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 394 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., που συνδυάζεται με 4άρι αυτόματο κιβώτιο και στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Διαβάστε επίσης: To Toyota των 162.000 ευρώ με δαντελωτά καλύμματα! (+video)
Οι 15άρηδες τροχοί του συγκεκριμένου έχουν διανύσει 40.306 χλμ. και το αυτοκίνητο διαθέτει όλα του τα έγγραφα. Η τιμή που έπιασε σε πρόσφατη δημοπρασία στο ebay έφτασε τις 19.900 δολάρια, ή 17.952 ευρώ. Στα ίδια ακριβώς επίπεδα, δηλαδή, με τη βασική έκδοση Energy του ολοκαίνουργιου Juke, των 117 ίππων και 180 Nm ροπής από τον 1.000άρη DIG-T. Ποιο θα προτιμούσατε;