Τα λόγια είναι περιττά για το Peugeot 106 Rallye. Ανεξαρτήτου κινητήρα, χρονολογίας και έκδοσης το γαλλικό μικρό hot hatch αποθεώνεται ακόμα σήμερα, 17 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 16βάλβιδου 1.6 των 120 ίππων.
Όχι ότι δεν αναλογεί ισάξιο ποσό δόξας στο 8βάλβιδο. Από αυτό ξεκίνησε η πορεία του «Ράλλου» δεύτερης γενιάς, με τον TU των 1.587 κ.εκ. να αποδίδει 103 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 132 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Χάρις στην κοντή κλιμάκωση του χειροκίνητου 5τάχυτου και το βάρος των ούτε 900 κιλών, το Rallye μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε περίπου 9 δλ. και να ξεπεράσει τα 190 χλμ./ώρα. Βέβαια, όπως όλοι γνωρίζουμε (και όσοι είχαν «Σαξόραλο», ενδεχομένως από την ανάποδη), η ουσία των Citroen Saxo VTS/Peugeot 106 Rallye βρίσκονταν στις στροφές.
Εκεί που στα σωστά χέρια άγχωναν BMW M3 και στα λάθος μετέτρεπαν φανοποιούς σε μεγαλοαστούς. Το συγκεκριμένο 1.600άρι 8βάλβιδο, για καλή του τύχη, δεν έχει περάσει δύσκολες στιγμές. Είναι μεν 4ο χέρι και 23 ετών (πρώτη ταξινόμηση 14-01-1998), όμως το ιστορικό συντήρησης είναι άψογο. Ο χιλιομετρητής αναγράφει 89.000 μίλια (143.231 χλμ.) και το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πλήρως εργοστασιακή κατάσταση, με τις 14άρες λευκές σιδερένιες ζάντες να δεσπόζουν στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος. Εξ ου και οι 10.995 λίρες (12.786 ευρώ) για τις οποίες πουλήθηκε.