Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Στην Ελλάδα, όμως, πόσο κοστίζει μια αψεγάδιαστη Γιαπωνέζα;
Προκειμένου να απαντήσουμε στο ερώτημα, κάναμε την «ψακτική» μας στις αγγελίες και ανακαλύψαμε αυτό το εξαίρετο δείγμα του 1998. Η εν λόγω Supra φοράει πολλά νέα και εργοστασιακά εξαρτήματα, όπως φανάρια (μετά το facelift), σήματα, τσιμούχες κλπ. Νέα είναι και τα ελαστικά, που αλλάχτηκαν τον περασμένο Οκτώβρη, όταν τοποθετήθηκαν οι 18άρες ζάντες της Enkei. To αυτοκίνητο προέρχεται από σέρβις σε κινητήρα, κιβώτιο και διαφορικό, με το οδόμετρο να αναγράφει 104.431 χλμ. Όπως μπορούμε να δούμε η εξαιρετική εικόνα συνεχίζεται στο εσωτερικό, από όπου απουσιάζουν σπασίματα, γυαλάδες και λοιπά σημάδια ταλαιπωρίας.
Ένα μεγάλο κομμάτι της αξίας στις Supra, αφορά το εργοστασιακό τους ποιόν. Η σχέση πάθους του 2JZ-GTE με τη βελτίωση καθιστά κυνήγι θησαυρού την εύρεση μιας άγγιχτης. Η συγκεκριμένη πληροί τις προϋποθέσεις καθώς πέρα από μια εξάτμιση της Blitz, ο 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo δεν διαθέτει περαιτέρω αναβαθμίσεις. Η ισχύς παραμένει στα εργοστασιακά επίπεδα των 330 ίππων στις 5.600 σ.α.λ. και 440 Nm στις 4.800 σ.α.λ., έχοντας το 4άρι αυτόματο κιβώτιο να φροντίζει για τη μεταφορά τους στους πίσω τροχούς. Η Toyota ανακοίνωνε 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (αντί 5,1 δλ. της χειροκίνητης) και 250 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, τιμές που δεν υπάρχει αμφιβολία πως πετυχαίνει μέχρι σήμερα.
Η αυτόματη μετάδοση είναι βασικό αίτιο για τη διατήρηση της τιμής σε πιο χαμηλά επίπεδα, δίχως φυσικά να μιλάμε για λίγα χρήματα. Στις 65.490 ευρώ ορίζεται το κόστος κτήσης, με δυνατότητα μηνιαίων δόσεων. Αν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά.