Το Peugeot 206 RC δεν βρίσκεται στα ίδια επίπεδα δημοτικότητας με τα 205 GTi και 106 Rallye, όμως αποτελεί ορόσημο για τα γρήγορα «λιοντάρια». Το κορυφαίο 206, πέρα από πνευματικός απόγονος του 205 GTi, υπήρξε το τελευταίο δημιούργημα της Peugeot Sport με ατμοσφαιρικό κινητήρα και δίχως ηλεκτρονική επιτήρηση κατά την οδήγηση, πέρα από ένα ABS.
Παρουσιάστηκε το 2003, στην τελευταία χρονιά του 206 WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Τις προηγούμενες χρονιές οι Γάλλοι είχαν συντρίψει τον ανταγωνισμό, κατακτώντας 3 σερί τίτλους Κατασκευαστών (2000, 2001, 2002) και 2 Οδηγών (2000 και 2002, με τον Marcus Grönholm). Πολύς κόσμος περίμενε κάτι πιο κοντινό σε εμφάνιση με το αγωνιστικό από το RC, κάνοντας την αναπόφευκτη σύγκριση με τα Mitsubishi Lancer Evo και Subaru Impreza STI της εποχής. Το γαλλικό μικρό, ωστόσο, πόνταρε στη σύνδεση με τον οδηγό και τα δυναμικά χαρακτηριστικά, παρά στην εμφάνιση. Οι διαφορές σε σχέση με το GTi των 138 ίππων εντοπίζονταν στις 17άρες ζάντες, τη χαμηλότερη ανάρτηση και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Κάτω από το καπό υπήρχε ο 2λιτρος 16βάλβιδος EW10J4S , με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και ειδικά σχεδιασμένες πολλαπλές εισαγωγής-εξαγωγής για το RC. H απόδοση ανακοινώνονταν στους 177 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 202 Nm στις 4.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κοντό γρανάζωμα του κιβωτίου (ιδίως σε 1η και 2α), τα 100 χλμ./ώρα ήταν ζήτημα 7,4 δλ. και η τελική έφτανε μέχρι τα 217 χλμ./ώρα. Πόσα από τα άλογα παραμένουν σήμερα, σε έναν κινητήρα με 177.172 χλμ.; Η δυναμομέτρηση έδειξε 169,7 άλογα και 200 Nm στο στρόφαλο, τιμές εξαιρετικές για ένα αυτοκίνητο σχεδόν 20ετίας.