Το πρώτο SUV στην Ιστορία της Ferrari εξελίσσεται εδώ και καιρό, προκειμένου όταν παρουσιαστεί να είναι πανέτοιμο για τη μάχη με τη Lamborghini Urus. Τα renderings δίνουν και παίρνουν, είδαμε και πλάνα του αυτοκινήτου από το Φιοράνο, ωστόσο η ψηφιακή απεικόνιση του Giorgi Tedoradze όχι μόνο μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι η Purosangue, αλλά υλοποιεί –έστω μέσω photoshop- και σκληροπυρηνική έκδοση.
Το εμπρός μέρος αποτελεί παραλλαγή της SF90 Stradale, με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τις ακμές του προφυλακτήρα, που χαρακτηρίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές. Τα LED ημέρας είναι τοποθετημένα στο splitter, ενώ στο καπό ξεχωρίζει η μαύρη επένδυση στο κέντρο. Πίσω δεσπόζει ο τεράστιος διαχύτης, με τα διπλά παραλληλόγραμμα φανάρια να ενώνονται και ανάμεσά τους, πιο χαμηλά, να βρίσκονται οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, παρατηρούμε τη διχρωμία αμαξώματος-οροφής, η οποία είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.
Για κάτω από το καπό τώρα, το πιθανότερο σενάριο θέλει τον 3.9 V8 twinturbo. Ο κινητήρας-πασπαρτού των Ferrari, στη Roma αποδίδει 620 ίππους στις 5.750-7.500 σ.α.λ. και 760 Nm στις 3.000-5.750 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Έχοντας να κινήσει 1.570 κιλά, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. και η τελική φτάνει στα 320 χλμ./ώρα. Δεδομένου ότι το SUV θα ζυγίζει αρκετά παραπάνω (κοντά στους 2 τόνους, όπως και η Urus) και θα είναι επιβαρυμένο αεροδυναμικά, για να «ματσάρει» το γκάζι της Lamborghini (650 ίπποι, 850 Nm, 0-100 σε 3,6 δλ., τελική 305 χλμ./ώρα) θα χρειαστεί τόνωση. Δεν είναι απίθανο να την δούμε στα ίδια επίπεδα, ου μη ισχυρότερη, με την βασίλισσα από τη Sant’Agata. Επίσης, ειδικές εκδόσεις στο στυλ «Scuderia», «Pista», «Stradale» κλπ. δεν αποκλείονται.