Τα Tesla γενικά δεν έχουν την καλύτερη σχέση με την ποιότητα και την αξιοπιστία. Για την ακρίβεια, και βάσει των όσων αναφέρουν σχετικές έρευνες, παραμένουν «σκοτωμένα» με αυτές τις έννοιες. Πώς γίνεται, τότε, να υπάρχει Model S με πάνω από 680.000 χλμ.;
Το εν λόγω S είναι η έκδοση 70D και πρόκειται για μοντέλο του 2015. Με μια μικρή αναγωγή, ερχόμαστε αντιμέτωποι με το απίστευτο νούμερο των 113.000 χλμ. το χρόνο! Ούτε ταξί να ήταν. Βέβαια δεν απέχει ιδιαίτερα από το επάγγελμα, καθώς ο πρώτος του ιδιοκτήτης δούλευε στην Uber και το χρησιμοποιούσε κανονικά στη δουλειά του. Όντας 70D, παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) και αποδίδει συνδυαστικά 332 ίππους, μαζί με 449 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,4 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει στα 442 χλμ.
Το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα αναγράφει στο κοντέρ 424.000 μίλια (682.361 χλμ.) και συνεχίζει, με απώτερο σκοπό το μισό εκατομμύριο (804.672 χλμ.)! Για να το καταφέρει πάντως, θα χρειαστεί αρκετά «βάλε-βγάλε» σε μηχανικά μέρη. Ήδη μετράει μια αλλαγή μπαταρίας (στις 402.000 χλμ.) και πάει για τη δεύτερη. Σύμφωνα με την προβλεπόμενη συντήρηση, η Tesla δίνει 8 χρόνια ή 120.000 μίλια (193.080 χλμ.). Από τη στιγμή που ανέλαβε η παρούσα συστοιχία, το οδόμετρο έχει «βάλει» 174.000 μίλια (κοντά 280.000 χλμ.). Κοινώς, βρίσκεται ήδη πολύ πάνω από το προβλεπόμενο όριο!
Πέρα από τη μπαταρία έχουν αντικατασταθεί και οι δύο ηλεκτροκινητήρες, οι βραχίονες της εμπρός ανάρτησης, ο κομπρέσορας του κλιματισμού, η κεντρική μονάδα του συστήματος πολυμέσων και κάποια εξαρτήματα ακόμα ανάρτησης-πλαισίου. Η εξαιρετικά ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το -για τα δεδομένα των Tesla, σεσημασμένο- αμάξωμα, που δεν εμφανίζει μεγάλα σημάδια φθοράς. Με τόσο εκτεταμένη και αδιάκοπη χρήση ωστόσο, η πορεία του μαύρου Model S δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως αξιοθαύμαστη.