Η Carrera GT είναι το τελευταίο πραγματικό supercar της Porsche και ένα από τα πιο αξιοσημείωτα όλων των εποχών, χάρις στις αγωνιστικές καταβολές και τον αμίμητο κινητήρα της. Μια δημιουργία που ενδεχομένως ζήλευε μέχρι κι η Ferrari, όταν έκανε πρεμιέρα πριν 18 χρόνια.
Η συγκεκριμένη, όμως, εκφράζει την αντίθετη άποψη. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της, για την ακρίβεια. Η Carrera GT που βλέπουμε έφυγε το 2005 από το Τσουφενχάουζεν, βαμμένη σε μαύρο χρώμα. Όταν, όμως, ο κάτοχός της παρέλαβε μια LaFerrari πριν λίγα χρόνια, στο χρώμα Rosso Fuoco, του άρεσε τόσο πολύ ώστε αποφάσισε να ντύσει με την ίδια απόχρωση και την Porsche! Διαδικασία που κόστισε εξαψήφιο ποσό, σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, δημιουργώντας μια Carrera GT που δεν μοιάζει με καμία από τις άλλες 1.270.
Στο εσωτερικό και τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση. Ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.733 κ.εκ.,καταγωγής Le Mans, αποδίδει 612 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής στις 5.800 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.400 σ.α.λ. Το μόλις 1.380 κιλών αμάξωμα επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,5 δλ., στα 160 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., στα 200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα τελικής.
Για κάποιο λόγο η αγγελία δεν αναφέρει ούτε τιμή (συμβαίνει σε αρκετές), αλλά ούτε χιλιόμετρα (σπανιότατα). Η Γερμανίδα δεν φαίνεται να έχει κάνει πολλές βόλτες, αίσθηση που επικυρώνεται από την ένδειξη στο κοντέρ: 3.309 μίλια ή 5.325 χλμ. Οι Carrera GT, πάντως, δεν πωλούνται για λιγότερες από 600.000-700.000 ευρώ, με αρκετές να ξεπερνούν πλέον και το εκατομμύριο.