Η Porsche διαθέτει δυο SUVs στην γκάμα της, έτοιμα να μεταφέρουν τις αρετές του Τσουφενχάουζεν στα βουνά. Κυρίως η Cayenne μπορεί να ανταποκριθεί, λόγω αερανάρτησης, παρά η Macan. Παρόλο το γεγονός, λοιπόν, που το γερμανικό SUV φτάνει μέχρι τα 680 άλογα (στην plug-in υβριδική εκδοχή της), ο κάτοχος μιας 911 Turbo επέλεξε να μετατρέψει την ίδια σε off roader, παρά να αγοράσει μια Cayenne Turbo.
Το αυτοκίνητο απαθανατίστηκε σε parking σούπερ μάρκετ στις Η.Π.Α., κάτι που σημαίνει ότι η εν λόγω 997 χρησιμοποιείται κανονικά και καθημερινά. Δεν χρειάζεται πολύ για να την ξεχωρίσεις από τις κανονικές Turbo, καθώς αν δεν σου κάνει εντύπωση η τετράδα προβολέων μπροστά, δεν υπάρχει περίπτωση να μην προσέξει κανείς τους χωμάτινους τροχούς και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας εντείνεται από την παρουσία bull bars εμπρός-πίσω, με το μπροστά να ακολουθεί περίτεχνα το σχήμα των αεραγωγών του προφυλακτήρα! Το πακέτο συμπληρώνουν τα σκαλοπάτια στο πλάι.
Η προφανής μηχανική μετατροπή εντοπίζεται στην ανάρτηση. Για τον κινητήρα δεν γνωρίζουμε αν παραμένει εργοστασιακός, αλλά ακόμα και να συμβαίνει η ισχύς είναι δεδομένα τουλάχιστον 480 άλογα. Η 997 Turbo ξεκίνησε με τον 3.6twinturbo εξακύλινδρο boxer στο πίσω μέρος, αποδίδοντας 480 ίππους και 620 Nm. Το facelift του 2008 αύξησε τη χωρητικότητα στα 3.8 λίτρα και την ισχύ στα 500 άλογα/600 Nm για την απλή και τα 530 άλογα/700 Nm για την Turbo S. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,7 δλ. και τελική 310-315 χλμ./ώρα (αναλόγως έκδοσης και κιβωτίου). Με άλλα λόγια, ό,τι πρέπει για να μιμηθεί κανείς καταστάσεις WRC στο χώμα.