Το CR-Z ήταν η χαμένη ευκαιρία της Honda να αναβιώσει το CR-X. Ενώ εμφανισιακά και σε στήσιμο οι Ιάπωνες τα πήγαν υπέροχα, οι μέτριες επιδόσεις του υβριδικού 1.500άρη VTEC και η υψηλή τιμή το καταδίκασαν εμπορικά. Παρουσιάστηκε το 2010 και έμεινε στην παραγωγή για 6 χρόνια, ωστόσο κάποιος κατάφερε να αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο πέρσι, 4 χρόνια μετά τον τερματισμό της καριέρας του!
Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στις Η.Π.Α., το 2020 ταξινομήθηκε 1 Honda CR-Z. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε να συμβαίνει κάτι τέτοιο, όμως ολόκληρη τετραετία μετά το πέρας της παραγωγής είναι κατά τι πρωτόγνωρο. Το CR-Z είχε κάτω από το καπό έναν ατμοσφαιρικό 1.5 VTEC 111 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 145 Nm στις 4.800 σ.α.λ., σε συνδυασμό με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 14 ίππων και 79 Nm. Οι εμπρός τροχοί έπαιρναν κίνηση από 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή CVT, περνώντας στο οδόστρωμα συνδυαστικά 123 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 174 Nm μόλις στις 1.000-1.500 σ.α.λ. (167 Nm με το CVT). Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονταν σε 9,9 δλ. και η τελική έφτανε στα 200 χλμ./ώρα.
Στα γενικά στοιχεία της Honda, η ιαπωνική φίρμα κατέγραψε πτώση 17,2% στις πωλήσεις επί αμερικανικού εδάφους, με 1.209.805 μονάδες αντί 1.450.785 το 2019. Best seller παρέμεινε το CR-V, με 333.502 μονάδες, ακολουθούμενο από τα Civic (261.225 μονάδες) και Accord (199.458). Η Acura επίσης σημείωσε πτώση, με 136.983 πωλήσεις αντί 157.385 πρόπερσι.