Η Prodrive έκανε πραγματικότητα εκατοντάδων χιλιάδων petrolheads, περνώντας από τη φροντίδα του restomodding το Subaru Impreza 22B και παρουσιάζοντας το εξαιρετικά συλλεκτικό, αλλά και αναλόγως πανάκριβο, P25. Το αρχέγονο 22B, βέβαια, ακόμα μεγαλουργεί στην αγορά των μεταχειρισμένων. Όταν μάλιστα πρόκειται για το απολύτως πρώτο, τότε τα ATM κατεβαίνουν σε πορεία διαμαρτυρίας.
Η συγκεκριμένη έκδοση του Impeza δημιουργήθηκε το 1998, με αφορμή την κατάκτηση τριών διαδοχικών τίτλων Κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ από τις «Πλειάδες», που γιόρταζαν παράλληλα τα 40α τους γενέθλια. Το 22B STI δεν μοιάζει με κανένα άλλο «Scoobie», χάρις στο φουσκωμένο παρουσιαστικό, που αύξανε το πλάτος κατά 80 χλστ. σε σχέση με το κανονικό STI. Οι χρυσαφί 17άρες της BBS έφερναν ακόμα πιο κοντά στο WRC το αυτοκίνητο, δημιουργώντας έναν μοναδικό συνδυασμό με το φαρδύ αμάξωμα και το μπλε χρώμα.
Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, οι κόκκινες ραφές και το σήμα της Subaru Tecnica International μπροστά από τον οδηγό, στο κέντρο του «πηδαλίου».
Καρδιά ενός εκ των σπανιότερων και πιο ποθητών rally replicas, ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer των 2.2 λίτρων. Ο EJ22G απέδιδε 280 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 363 Nm στις 3.200 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται πολύ πιο πάνω, στις 7.900 σ.α.λ. Το σφιχτά κλιμακωμένο 5άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κεντρικό διαφορικό, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να εκτοξεύσουν τα 1.270 κιλά του 22B STI στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,8 δλ., με την τελική να ξεπερνά τα 240 χλμ./ώρα.
Μια εκλεκτή παραγωγή 400 μονάδων ολοκλήρωσε την πορεία του 22B, με το συγκεκριμένο να μην ανήκει σε αυτή. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το σημείο μηδέν στο εργοστάσιο. «000/400» γράφει η πλακέτα στο ταμπλό, αλλά μην το βλέπουμε αρνητικά. Το εν λόγω «Scoobie» είναι το πρώτο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο προ-παραγωγής, κυκλοφορώντας με πάσα νομιμότητα στο δρόμο. Όταν ολοκληρώθηκε, το 1997, έγινε δώρο στον αρχιμηχανικό της Prodive, David Lapworth, o οποίος έπαιξε καίριο ρόλο στην εξέλιξη του Impreza 22B. Στα χρόνια που μεσολάβησαν μέχρι σήμερα, πέρασε από την προθήκη της Prodrive, το μουσείο της Subaru και κατόπιν μπήκε στη συλλογή ενός Ιάπωνα petrolhead. Κοινή συνισταμένη ο ελάχιστος φόρτος στο κοντέρ, που αναγράφει μόλις 70 χλμ.!
Κάθε Impreza 22B STI που βγαίνει σε δημοπρασία, είναι «καταδικασμένο» να φλερτάρει με ποσά άνω των 200.000 ευρώ. Όσο πιο ξεχωριστό το παρελθόν του αυτοκινήτου, τόσο υψηλότερη η τιμή. Για το πρώτο, έστω όχι απολύτως επίσημα, κομμάτι; Βάσει Bohnams, από 450.000 έως 550.000 δολάρια (409.000-500.000 ευρώ)!