Το Lykan Hypersport πολλοί μπορεί να μην το ξέρουν ονομαστικά. Σαν φυσιογνωμία, όμως, ειδικά αν κάποιος παρακολουθεί το κινηματογραφικό franchise του Fast and Furious, είναι πασίγνωστο. Ιδίως ως «το αυτοκίνητο που πέρασε από δυο ουραξονύστες».
Αναφερόμαστε φυσικά στη σκηνή από την 7η ταινία, όπου Toretto και O’ Connor πηδάνε από τον ένα ουρανοξύστη στον άλλον, στο Ντουμπάι. Για τις ανάγκες του φιλμ, η λιβανέζικη W Motors κατασκεύασε 10 ειδικά μεταποιημένα Hypersport, εκ των οποίων επέζησε μόνο 1! Και τώρα, βγαίνει «στο σφυρί». Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες, το αυτοκίνητο δεν κρύβει την εμπειρία του ως stunt car. Τα χτυπήματα και οι γρατζουνιές δεν λείπουν από το αμάξωμα, οι καθρέπτες απουσιάζουν, ενώ και το εσωτερικό είναι ταλαιπωρημένο, με αρκετά σκισίματα στις επενδύσεις.
Οι μεγαλύτερες «απώλειες» παρατηρούνται κάτω από το αμάξωμα. Κανονικά, το Hypersport φοράει έναν εξακύλινδρο twinturbo boxer 3.7 λίτρων της RUF, με απόδοση 780 ίππων και 960 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου, εξασφαλίζοντας στα 1.380 κιλά του αυτοκινήτου 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 395 χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο, όμως, όπως και τα υπόλοιπα που χρησιμοποιήθηκαν στο Furious 7 έχει στο κέντρο έναν ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer 245 ίππων, πιθανότατα από Boxster 2ης/Cayman 1ης γενιάς (987). Κατά συνέπεια, τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς αναλαμβάνει ένα 6άρι χειροκίνητο σασμάν.
Οι αλλαγές αυτές, είναι ευεργετικές στην τιμή. Καθένα από τα 7 Hypersports που κατασκευάστηκαν, είχε αρχική τιμή 3,4 εκατ. δολάρια (2,8 εκατ. ευρώ). Το εν λόγω, ωστόσο, και παρά την κινηματογραφική αύρα που το συνοδεύει, ξεκινά μόλις από τις 100.000 δολάρια (82.752 ευρώ). Στο κλείσιμο της δημοπρασίας από τη Rubix πάντως, εκτιμάται πως θα έχει φτάσει στις 750.000-1 εκατ. δολάρια (621.000-828.000 ευρώ).