Για πολλούς σινεφίλ, ο Μάικλ Κίτον είναι ο καλύτερος κινηματογραφικός Batman. Ο Αμερικανός ηθοποιός φόρεσε την κάπα και μάσκα του «Σκοτεινού Ιππότη» το 1989, για τις ανάγκες της ομώνυμης ταινίας του Τιμ Μπάρτον. Στο ίδιο φιλμ, πρωταγωνιστεί το -κατά συντριπτική πλειοψηφία απόψεων- καλύτερο Batmobile όλων των εποχών.
Ένα κατάμαυρο και απίστευτα απειλητικό αυτοκίνητο, με τα χαρακτηριστικά κίτρινα φώτα χαμηλά στο εμπρός μέρος, τα ακόμα πιο έντονα φτερά νυχτερίδας στο πίσω και φυσικά, το «φλογοβόλο» στο μέσο αυτού. Θα το ξαναδούμε μάλιστα, στην επερχόμενη ταινία του Flash. Τόσο σε αυτή, όσο και στα φιλμ του Μπάρτον, το τετράτροχο του προστάτη του Γκόθαμ κινείται από κινητήρα αεροσκάφους, ένα στοιχείο που καθορίζει εν πολλοίς και τον άκρατα εντυπωσιακό σχεδιασμό του οχήματος. Ένα ντιζάιν που απηχούσε την αρ ντεκό προσέγγιση του σκηνοθέτη στην απεικόνιση του Γκόθαμ, δημιουργώντας ένα σχήμα που αποτυπώθηκε με πυρωμένο σίδερο στις αναμνήσεις όλων των κινηματογραφόφιλων.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων χρησιμοποιήθηκαν διάφορες ρέπλικες, που είχαν κινητήρες Corvette στο μηχανοστάσιο. Ανάλογες ιδιοκαστασκευές κυκλοφόρησαν γενικά, για όσους ήθελαν να έχουν στο γκαράζ τους «το αυτοκίνητο του Batman». Το πραγματικό όχημα του χειρότερη εφιάλτη των εγκληματιών, όμως, δεν είχε V8 από κάτω. Για την ακρίβεια, δεν είχε καν θερμικό μοτέρ! Το Batmobile που βλέπουμε στις περισσότερες σκηνές του πρώτου φιλμ («Batman» το 1989), κινείται από ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 48 Volt! Η λύση του ηλεκτροκινητήρα είχε επιλεγεί από τους συντελεστές της ταινίας αφενός λόγω μικρότερου μεγέθους, αφετέρου γιατί δεν έκανε θόρυβο όταν λειτουργούσε. Έτσι, επέτρεπε στους ηχολήπτες και τους μοντέρ να βάζουν ευκολότερα/ταχύτερα από πάνω τους ήχους της τουρμπίνας, που υποτίθεται ότι κινούσε κινηματογραφικά το Batmobile.
Το κειμήλιο αυτό της τετράτροχης κινηματογραφικής ιστορίας χρησιμοποιήθηκε και στη δεύτερη ταινία («Batman Returns» το 1992), ενώ πέρασε για ένα διάστημα από το γκαράζ του ίδιου, του Μάικλ Κίτον, παίρνοντας εν συνεχεία θέση στο μουσείο της Warner Bros. Πλέον ήρθε η ώρα να χαρίσει ευτυχία σε κάποιον εύρωστο οικονομικά λάτρη της «νυχτερίδας», έναντι φυσικά αδράς αμοιβής. Η Hagerty ζητάει 1,5 εκατ. δολάρια, δηλώνοντας πως το αυτοκίνητο έχει διατηρηθεί στην κατάσταση που ήταν όταν έφτιαχνε καρέ. Τα ελαστικά Mickey Tompson και οι μπαταρίες είναι ακόμα τα πρώτης τοποθέτησης, ενώ και το φλογοβόλο πίσω λειτουργεί κανονικά, όπως και η αερανάρτηση. Γρήγορο δεν μπορείς να το πεις, καθώς η τελική του κυμαίνεται στα 40-48 χλμ./ώρα, αλλά ουδόλως απασχολεί όποιον μπορεί να το αγοράσει. Και μόνο ότι θα το έχει στη συλλογή του (και θα περηφανεύεται στους άλλους συλλέκτες), αρκεί.