Ο ερχομός του GR Corolla ήταν κάτι που περιμέναμε εδώ και χρόνια. Ειδικά από τότε που εμφανίστηκε το GR Yaris, άπαντες ζητούσαν αντίστοιχη έκδοση για μικρομεσαίο της Toyota. Η συντριπτική πλειοψηφία κάνει τη δέουσα νύξη με το T-Sport, ωστόσο σπορ και ειδικών προσανατολισμών Corolla υπήρχαν από παλιά. Το εικονιζόμενο κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «παππούς» του GR.
Το Corolla GT-S έγινε αρκετά γνωστό στα τέλη της δεκαετίας του 80, κι ας ζούσε στη σκιά του AE86. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε το 1987, έχοντας τον 1.600άρη 4A-GE τετρακύλινδρο κάτω από το καπό – το ίδιο μοτέρ με το πρώτο MR-2, δηλαδή. H απόδοση ποίκιλε από αγορά σε αγορά: στην Αμερική έφτανε τα 110 άλογα, οι Ευρωπαίοι απολαμβάναμε 124 άλογα και οι Ιάπωνες πιο προνομιούχοι όλων, βρίσκονταν στα 130. Τα JDM και ευρωπαϊκά GT-S ήθελαν 9,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και άγγιζαν τα 190 χλμ./ώρα, την ώρα που το αμερικανικό κυμαινόταν στην περιοχή των 10 δλ. και 185 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Το ασημί που βλέπουμε είναι ένα τέτοιο παράδειγμα, με 110 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 130 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Χρονολογείται από το 1987, οπότε έχει 35άρα στην πλάτη. Το οδόμετρο αναγράφει 152.800 μίλια (245.907 χλμ.), δείχνοντας την αγάπη που είχε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του στις βόλτες. Ένας ιδιοκτήτης που δεν άλλαξε ποτέ, μέχρι τώρα. Από το ’87 μέχρι σήμερα το εν λόγω Corolla είχε τον πρώτο της κάτοχο. Η αλλαγή, μάλιστα, γίνεται αναγκαστικά, καθώς ο άνθρωπος έφυγε από τη ζωή. Άφησε παρακαταθήκη, όμως, ένα εξαιρετικά συντηρημένο αυτοκίνητο, με άμεμπτο εσωτερικό και αμάξωμα, αλλά και κινητήρα που προέρχεται από ανακατασκευή.
Προς το παρόν, η υψηλότερη τιμή τοποθετείται στις 4.850 δολάρια (4.492 ευρώ) και με δυο μέρες να απομένουν, για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας.