Το πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκίνησε το περασμένο Σαββατοκύριακο και τα προγνωστικά κάνουν λόγο για μια από τις πιο ενδιαφέρουσες σεζόν, τα τελευταία 10 χρόνια. Οι φανατικοί της κορωνίδας του motorsport, βέβαια, δεν περιμένουν προγνωστικά για να μπουν στο κλίμα. Ή να κάνουν όνειρα, πως βρίσκονται στο grid.
Φυσικά οτιδήποτε σχετίζεται με την F1, είναι πανάκριβο. Πολλώ δε μάλλον, όταν μιλάμε για ολόκληρο μονοθέσιο! Μια Scuderia Toro Rosso STR14 αναζητά νέο paddock, ούσα άψογα διατηρημένη, με αύρα βάθρου, αλλά και κάποιες ελλείψεις. Το μονοθέσιο έτρεξε τη σεζόν του 2019 σε 17 αγώνες, στα χέρια τόσο του Alex Albon, όσο και του Pierre Gasly. Σημείωσε μόλις 2 εγκαταλείψεις -από μηχανικά προβλήματα- και 85 πόντους, ενώ με τον Gasly κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Grand Prix της Βραζιλίας. Η καλύτερη επίδοση στην 14ετή πορεία της ομάδας, μετά τη νίκη του Sebastian Vettel στη Μόντσα, το 2008, με την STR3 (από το 2020 μετονομάστηκε σε Alpha Tauri).
Η STR14 είναι ατρακάριστη μεν, όμως παρουσιάζει κάποιες βασικές ελλείψεις στον «εξοπλισμό». Κινητήρας, υδραυλικά και ECU απουσιάζουν, κάτι που σημαίνει πως ο εν λόγω «Κόκκινος Ταύρος» στην παρούσα κατάσταση μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έκθεμα. Αν ο αγοραστής θελήσει να μπει σε πίστα, θα πρέπει να απευθυνθεί στη Honda προκειμένου να αποκτήσει έναν RA619H. Τον 1.600άρη υβριδικό V6 τούρμπο, που τροφοδοτούσε το μονοθέσιο για το 2019. Κιβώτιο, ψυγεία, σωληνώσεις, τιμόνι, DRS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πίσω αεροτομή), φρένα, ζώνες και κάθισμα (στα μέτρα του Gasly) είναι στάνταρ.
Προφανώς όποιος έχει τα χρήματα να αγοράσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο, θα του περισσεύουν να αγοράσει ένα (και παραπάνω, για απόθεμα) μοτέρ, αλλά και ένα φορτηγό να πηγαινοέρχεται στην πίστα. Τιμή δεν ανακοινώνεται, όμως σίγουρα πρόκειται για υψηλό 6ψήφιο ποσό.