Το χρυσαφί χρώμα είναι συνυφασμένο με τη BMW M3 E46. Μπορεί να μην άρεσε σε όλους όταν παρουσιάστηκε, αλλά 23 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση το Phoenix Yellow αναζητείται δια μανίας από τους συλλέκτες. Μετά τη 46άρα βάφτηκαν πολύ λίγες M3 και M4 σε αυτή την απόχρωση, όμως καμία δεν αγγίζει σε exclusivity την προηγούμενη M2.
Επισήμως, η F87 δεν φόρεσε ποτέ το ιδιαίτερο χρώμα της M3 E46. Οι περισσότερες M2 1ης γενιάς που κυκλοφόρησαν ήταν είτε λευκές, είτε μαύρες, είτε γαλάζιες. Χρυσαφί καμία, εκτός από αυτή που θαυμάζουμε. Ειδική παραγγελία από τον ιδιοκτήτη της, «Austin» αντί για «Phoenix» Yellow η ονομασία, αλλά ίδια η απόχρωση, για την οποία πλήρωσε αδρά. Μαζί με πολλά ακόμα έξτρα (ανθρακονημάτινα φιλέτα μέσα-έξω κλπ), το συνολικό κόστος του προαιρετικού εξοπλισμού έφτασε τις 61.390 δολάρια (περίπου 57.000 ευρώ), την ώρα που το αυτοκίνητο ξεκινούσε στην Αμερική το 2017 από τις 52.695 δολάρια (48.855 ευρώ)! Συνολικά, δηλαδή, δαπανάθηκαν για την αγορά της μοναδικής χρυσαφί M2 114.085 δολάρια (105.762 ευρώ), με περισσότερα από τα μισά χρήματα να πηγαίνουν στα εξτρά!
Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, δεν υπάρχει καμία παρέμβαση. Απολύτως εργοστασιακή, με τον 3.0λιτρο straight six διπλά υπερτροφοδοτούμενο N55B30T0 να παράγει 365 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 465 Nm στις 1.450-4.750 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τον πίσω άξονα μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αν και με το Driver’s Package κερδίζει 20 χλμ./ώρα επιπλέον ελευθερίας (270 χλμ./ώρα).
Η μοναδική χρυσαφί M2 κυκλοφορεί ελεύθερη κι ωραία στις αγγελίες, με μόλις 48 χλμ. στο οδόμετρο. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας και των ελάχιστων χιλιομέτρων, δεν προξενεί εντύπωση ότι η εκτιμώμενη τιμή τοποθετείται μεταξύ 60.000 και 80.000 δολαρίων (55.058-74.406 ευρώ).