Η Mercedes E55 AMG W210 ήταν ένα εξαίρετο σπορ σεντάν, αλλά είχε ένα σοβαρό μειονέκτημα: κυκλοφορούσε μόνο με 5άρι αυτόματο κιβώτιο. Για να ακριβολογούμε, αυτό ήταν πάντα ένα από τα μείον των AMG κόντρα στις BMW M. Ουδέποτε έχει υπάρξει χειροκίνητη δημιουργία παραγωγής από το Affalterbach, με τις ελάχιστες εκεί έξω να αφορούν αποκλειστικά ιδιοκατασκευές.
Μια από αυτές, και ιδιαίτερα καλοεκτελεσμένη μάλιστα, είναι η ασημί 55άρα που βλέπουμε. Ξεκίνησε να γράφει χιλιόμετρα το 2000, με το 5άρι αυτόματο να μεταβιβάζει 354 ίππους και 530 Nm στους πίσω τροχούς από τον ατμοσφαιρικό 5.4 V8. Ο ιδιοκτήτης, όμως, δεν είχε σκοπό να αφήσει για καιρό την υπόθεση «μετάδοση» μακριά από τα χέρια του. Το 6άρι χειροκίνητο από ένα τρακαρισμένο Chrysler Crossfire (που θυμόμαστε ότι κατά βάθος ήταν SLK 1ης γενιάς) επιλέχθηκε για το project, μαζί με ενισχυμένο συμπλέκτη και μπλοκέ διαφορικό της Quaife.
Σήμερα, η Brilliant Silver Metallic Γερμανίδα έχει συμπληρώσει πάνω από 230.000 χλμ. χειροκίνητων αλλαγών (237.378 χλμ. στο σύνολο) και αναζητά τον επόμενο, που θα εκτιμήσει τη μαγεία του χορευτικού ποδιών-δεξιού χεριού στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων. Αμάξωμα, εσωτερικό και μηχανικά μέρη αναφέρονται σε πολύ καλή κατάσταση (το αμάξωμα όχι τόσο), με τις 18άρες Monoblock ζάντες και το σύστημα πλοήγησης COMAND να ξεχωρίζουν από τον εξοπλισμό. Στην κανονική της μορφή, η E55 AMG W210 ήθελε 5,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη η τελική). Με τη «χούφτα» του 6τάχυτου, ωστόσο, κατά πάσα πιθανότητα να είναι ταχύτερη.
Όποιος θέλει να μάθει, θα πρέπει να προσφέρει πάνω από τις 9.500 δολάρια (9.195 ευρώ) που βρίσκεται τώρα το υψηλότερο «μπιντάρισμα», σε μια τιμή – κοψοχρονιά για τα κυβικά (κυριολεκτικά και μεταφορικά) της ασημί Mercedes.