Η SM είναι ένα από τα πιο ιδιαίτερα και τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα της Ιστορίας. Παρουσιάστηκε σε μια περίοδο που η Citroen ήταν τόσο ισχυρή, ώστε αγόρασε τη Maserati για να την βοηθήσει στην εξέλιξή της! Εν πολλοίς, αυτός ήταν ο λόγος που το 1974 κήρυξε πτώχευση και πέρασε στον έλεγχο της Peugeot, καθότι «μπήκε μέσα» για τα περισσότερα από τα 12.920 κομμάτια που πούλησε (1970-1975). Η αξία της όμως, δεν αμφισβητείται.
Ο απίστευτος -ακόμα και με σημερινά δεδομένα- συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,26 εξασφάλιζε τελική 220 χλμ./ώρα, από τους 170 ίππους του 2.7 V6 που εξέλιξαν οι Ιταλοί. Σε ανεξάρτητες δοκιμές δε, το κοντέρ έδειξε μέχρι 235 χλμ./ώρα! Από το 1973 και μέχρι το τέλος της παραγωγής, η χωρητικότητα του μοτέρ αυξήθηκε στα 3 λίτρα και η ισχύς στους 180 ίππους. Μια τέτοια SM, αγόρασε ο Jerry Hathaway. Και την μετέτρεψε σε κάτοχο παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας!
Ο Hathaway ήθελε να εκμεταλλευτεί την πρωτοφανή αεροδυναμική απόδοση του γαλλο-ιταλικού δημιουργήματος, προς όφελος της τελικής ταχύτητας. Αγόρασε μια SM το 1973 και βελτίωσε ατμοσφαιρικά τον κινητήρα στα 250 άλογα, επιτυγχάνοντας τελική 243,3 χλμ./ώρα. Αυτό έγινε το 1979, στις αλυκές του Bonneville. Μια εξαετία μετά, επέστρεψε με δυο τούρμπο και άγνωστη ισχύ κάτω από το καπό. Το αποτέλεσμα; 321,8 χλμ./ώρα! Το 1987 είπε να δοκιμάσει η γυναίκα του, Sylvia. Το αποτέλεσμα; 325,57 χλμ./ώρα, ενώ τα όργανα έδειξαν μέχρι 332,1 χλμ./ώρα στα δοκιμαστικά περάσματα! Η Sylvia Hathaway κρατούσε το ρεκόρ της ταχύτερης γυναίκας όλων των εποχών για 23 χρόνια. Μαζί με τον James, κατασκεύασαν και τη μοναδική SM pick up στον κόσμο για να μεταφέρουν την αγωνιστική.
Αμφότερες τίθενται σε δημοπρασία από την Gooding & Company, με την τελική τιμή και για τις δύο να εκτιμάται στις 100.000-200.000 δολάρια (82.245-164.491 ευρώ). Ακόμα σήμερα, παραμένει το ταχύτερο Citroen και ένα από τα ταχύτερα μπροστοκίνητα όλων των εποχών!