Από όλα τα Toyota που κυκλοφορούν, γνήσια και μετατροπές, το συγκεκριμένο πρέπει να είναι το πιο ιδιαίτερο, ξεχωριστό, περίεργο και πρωτότυπο που κυκλοφορεί. Κι αυτό γιατί αποτελεί κράμα 30’s, 90’s και αγροτικού!
Το Classic παρουσιάστηκε το 1997, ως φόρος τιμής στο AA του 1936 – του πρώτου επιβατικού αυτοκινήτου παραγωγής που κατασκεύασε η Toyota. Η εξωτερική σχεδίαση μιμείται σε μεγάλο βαθμό εκείνη του AA, διαθέτοντας τις vintage γραμμές της δεκαετίας του 30, όπως και τα στρογγυλά φανάρια εμπρός – πίσω, μαζί με γενναίες δόσεις χρωμίου και την καλυμμένη ρεζέρβα εξωτερικά της πόρτας του πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό οι βυσσινί δερμάτινες επενδύσεις δένουν με τη διχρωμία του αμαξώματος, ενώ υπάρχουν και οι απαραίτητες ξύλινες για τη δημιουργία έξτρα αίσθησης πολυτέλειας. Το τιμόνι παραπέμπει ευθέως στο αυθεντικό μοντέλο, αλλά το ταμπλό, ο πίνακας οργάνων και ο λεβιές του κιβωτίου φαίνονται ξεκάθαρα πως ανήκουν σε πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο. Το ίδιο, φυσικά, ισχύει και για το σύστημα πλοήγησης. Απολύτως λογικό, καθώς η βάση του Classic προέρχεται από τα μέσα της δεκαετίας του 90 – 60 χρόνια από την εποχή του AA!
Το Classic πατά στο σασί του τότε Hilux, χρησιμοποιώντας έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων και 159 Nm. Ισχύς που καταλήγει στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, όπως άλλωστε υποδηλώνει και ο λεβιές του κιβωτίου στην καμπίνα. Όχι σπάνια συστατικά, αλλά πολύ σπάνια και συλλεκτική εκτέλεση. Μόλις 100 κατασκευάστηκαν, όλα για την αγορά της Ιαπωνίας. Κάτι που καθιστά το συγκεκριμένο «λουκούμι» για τους συλλέκτες.
Με 11.077 χλμ. στο οδόμετρο και άψογο ιστορικό συντήρησης, η τιμή πώλησης ορίζεται στις 50.000 δολάρια (49.991 για την ακρίβεια, ή 48.707 ευρώ). Αρκετά καλά για ένα από τα σπανιότερα JDM που έχουν κυκλοφορήσει, το οποίο μάλιστα κόστιζε περίπου 75.000 δολάρια (73.000 ευρώ) όταν ήταν καινούργιο.