Η κίνηση στους δρόμους έχει νόμους και κανόνες, οι οποίοι πρέπει να τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια από όλους τους οδηγούς, προκειμένου να μη δημιουργούνται προβλήματα και ατυχήματα. Παράλληλα υπάρχουν και κάποιοι άγραφοι που είναι λίγο – πολύ γνωστοί. Μερικοί από αυτούς είναι επικίνδυνοι, ενώ άλλοι διευκολύνουν τους οδηγούς στο να συνεννοούνται.
Ένας από αυτούς είναι το «παίξιμο» των φώτων. Μια κίνηση που δεν επιτρέπεται, όπως άλλωστε αναφέρει σχετικά ο Κ.Ο.Κ.: «απαγορεύεται, κατά τη συνάντηση με όχημα που έρχεται αντίθετα, το άναμμα και το σβήσιμο των φώτων ή η εναλλαγή της χρήσης τους κατά μικρά χρονικά διαστήματα». Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν για παράδειγμα θέλει ένας οδηγός να προειδοποιήσει τον απέναντι οδηγό, ότι λίγο πιο κάτω υπάρχει μπλόκο με ραντάρ. Ωστόσο, η κίνηση αυτή γίνεται και όταν θέλουμε να παραχωρήσουμε προτεραιότητα σε κάποιον που έρχεται αντίθετα ή για να του επιστήσουμε την προσοχή, αν για παράδειγμα μας τυφλώνουν τα φώτα του.
Όμως υπάρχει και επικίνδυνη εκδοχή το να «παίζει» ο οδηγός τους προβολείς του στο προπορευόμενο όχημα. Ειδικά τη νύχτα και σε σημεία χωρίς καθόλου φωτισμό, κάτι τέτοιο δημιουργεί μεγάλα προβλήματα ορατότητας, καθώς τυφλώνει τον άλλο οδηγό, με αποτέλεσμα να του δημιουργεί εκνευρισμό και να κάνει άτσαλες κινήσεις. Για τέτοιες περιπτώσεις, υπάρχει και ο πιο «εκλεπτυσμένος» τρόπος να κάνουμε γνωστές τις προθέσεις μας στον ξεχασιάρη ή «καταληψία» της αριστερής λωρίδας. Το αριστερό φλας.
Ένας ακόμα άγραφος κανόνας που μετράει μισό αιώρα και προέρχεται από τη Γαλλία, ως μέρος του αυτοκινητικού savoir vivre (σαβουάρ βιβρ). Οι Γάλλοι ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν το αριστερό φλας αντί της μεγάλης σκάλας φώτων στη δεκαετία του 1970, ως ένδειξη ευγένειας και ήπιας παρατήρησης προς τον προπορευόμενο. Εκτός της παρότρυνσης για να κάνει στην άκρη, ο αριστερός δείκτης πορείας γνωστοποιεί στον προπορευόμενο πως το όχημα που έπεται δεν πρόκειται να τον προσπεράσει από τα δεξιά. Μια επίσης παράνομη και επικίνδυνη ενέργεια, καθώς πολλές φορές την ώρα που φεύγει δεξιά ο πίσω, κάνει το ίδιο και ο μπροστά για να του αφήσει ελεύθερο χώρο – με αποτελέσματα να προκαλείται ατύχημα.