Η 125η Ολυμπιάδα φτάνει προς το τέλος της, μετά από ένα χρόνο καθυστέρηση και χωρίς θεατές στις εξέδρες λόγω πανδημίας, αλλά και με αρκετά διοργανωτικά προβλήματα. Παρόλα αυτά, οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν παύουν να είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του πλανήτη. Και κάθε φορά που έχουμε, δεν γίνεται να μη θυμόμαστε το 2004.
Το κοσμοσωτήριο έτος που η Ελλάδα κέρδισε το Euro, πήρε τη Eurovision και διοργάνωσε τους -κατά πολλούς- καλύτερους Ολυμπιακούς όλων των εποχών (άσχετα που υποθηκεύτηκε η χώρα για δεκαετίες, αιτεί από αυτό). Και αυτοκινητικά όμως, η χρονιά ήταν εξαιρετικά επιτυχημένη στη χώρα μας. Πάνω από 280.000 (282.559) νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν πριν 17 χρόνια στην Ελλάδα, με το χρυσό μετάλλιο να καταλήγει κατόπιν μεγάλης μάχης και οριακού αποτελέσματος σε μια διαχρονική αγάπη των Ελλήνων: το Toyota Corolla!
H 9η γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου είχε τερματίσει στην πρώτη θέση της εμπορικής κούρσας, με 9.812 ταξινομήσεις. Μια ανάσα πίσω του, το Opel Corsa C. Η 3η εκδοχή του γερμανικού σουπερμίνι είχε «σπάσει» τα ταμεία, με 9.595 πωλήσεις, χάνοντας για 218 κομμάτια το «χρυσό» και κατακτώντας με άνεση το «αργυρό», μπροστά από το όμορο Opel Astra G (8.815 αντίτυπα).
Την πρώτη οχτάδα, για να μείνουμε σε Ολυμπιακά πρότυπα, συμπλήρωναν τα VW Golf MK4 (8.199 κομμάτια), Hyundai Getz (7.691), Seat Ibiza MK3 (7.206), Hyundai Accent (6.973) και VW Polo MK4 (6.867 ταξινομήσεις). Αξίζει να αναφερθεί, δε, πως η Toyota έχει πραγματική σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς είναι μεγάλος χορηγός αυτών του Τόκιο.