Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή. Όπως για παράδειγμα η κυρία που αγοράζει Volkswagen για 50 συνεχόμενα χρόνια. Υπάρχουν και άνθρωποι που είναι ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μένοντας πιστοί στο πρώτο τους αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, η ετήσια έρευνα της J.D. Power αποκαλύπτει τις αυτοκινητοβιομηχανίες που «άμα φας, ξανατρώς».
Στην πρώτη θέση στέκει υπερήφανα η Ford, με το 63,8% όσων έχουν μοντέλο της να το αντικαθιστούν με αυτοκίνητο της ίδιας. Εδώ, βέβαια, υπάρχει ένας αστερίσκος. Το 63,8% είναι όντως το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης, αλλά αφορά την κατηγορία των pick up. Σε επίπεδο mainstream μοντέλων, όμως, η Toyota είναι ο νικητής – και μάλιστα με πολύ μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της ιαπωνικής φίρμας ψωνίζουν και πάλι Toyota κατά 62,2%, την ώρα που η δεύτερη Kia ακολουθεί με 54,1%. Η φίρμα από το Αΐτσι παίρνει την πρωτιά και στα SUVs, με ποσοστό 63,6%, αλλά πολύ μικρότερη διαφορά. Εδώ η Subaru είναι δεύτερη, με 62,6%.
Στα premium μοντέλα η Porsche κατακτά την κορυφή με 57,4%, έχοντας τη Genesis σε απόσταση 2,8% (54,6%). Εντύπωση προκαλεί η απουσία της Lexus από τις δυο πρώτες θέσεις, ενώ μονίμως παίρνει πρωτιές στις έρευνες ικανοποίησης. Η κατάσταση διορθώνεται στα premium SUV για το πολυτελές brand της Toyota, όπου καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με 56,4%, βλέποντας τη BMW να δρέπει τις δάφνες της αφοσίωσης των πελατών της (58,6%).
Στα pick up συναντάμε για ακόμα μια φορά το όνομα «Toyota», πίσω από εκείνο της Ford, με ποσοστό 58,7%. Συνοπτικά, δηλαδή, σε 5 κατηγορίες η Toyota καταλαμβάνει μια από τις δυο πρώτες θέσεις στις 3, παίρνοντας παράλληλα δυο πρωτιές.