Ποιες μάρκες έχουν τους πιο πιστούς αγοραστές;

Η αλήθεια είναι πως οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν αγαπημένες μάρκες και πολλές φορές είναι πιστοί σε αυτές για μια ζωή. Όπως για παράδειγμα μια κυρία που αγοράζει VW για 50 συνεχόμενα χρόνια, ή ο άνθρωπος που έχει αγοράσει 80 Porsche. Υπάρχουν και άτομα που είναι ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μένοντας πιστοί στο πρώτο τους αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, η ετήσια έρευνα της J.D. Power αποκαλύπτει τις αυτοκινητοβιομηχανίες που «άμα φας, ξανατρώς».

Στην πρώτη θέση στέκει υπερήφανα η Ford, με το 64,6% όσων έχουν μοντέλο της να το αντικαθιστούν με αυτοκίνητο της ίδιας. Εδώ, βέβαια, υπάρχει ένας αστερίσκος. Το 63,8% είναι όντως το υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης, αλλά αφορά την κατηγορία των pick up. Σε επίπεδο mainstream μοντέλων, όμως, η Toyota είναι ο νικητής – και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της ιαπωνικής φίρμας ψωνίζουν και πάλι Toyota κατά 60,0%, την ώρα που η δεύτερη Honda ακολουθεί με 55,0%. Στα SUVs, αντίθετα, η φίρμα από το Αΐτσι μένει στη δεύτερη θέση με 60,5%, βλέποντας τη Subaru να πανηγυρίζει στο 61,1%.

Στα premium μοντέλα η Porsche κατακτά την κορυφή με 56,8%, έχοντας τη Mercedes σε απόσταση 6,3% (50,5%). Εντύπωση προκαλεί η απουσία της Lexus από τις δυο πρώτες θέσεις, ενώ μονίμως παίρνει πρωτιές στις έρευνες ικανοποίησης. Σκηνικό που επαναλαμβάνεται στα στα premium SUV, με τους Ευρωπαίους να κάνουν και πάλι το «1-2». Εδώ πρώτη έρχεται η Volvo, με 56,5%, αλλά νιώθει τη BMW να βαριανασαίνει στο σβέρκο της (56,1%).

Στα pick up συναντάμε για ακόμα μια φορά το όνομα «Toyota», πίσω από εκείνο της Ford, με ποσοστό 60,4%. Συνοπτικά, δηλαδή, σε 5 κατηγορίες η Toyota καταλαμβάνει μια από τις δυο πρώτες θέσεις στις 3, κατακτώντας μια φορά την κορυφή. Στην ευρω-ιαπωνική μάχη κερδίζει οριακά η Άπω Ανατολή, με σκορ 5-4, αν και η Γηραιά Ήπειρος εμφανίζει μεγαλύτερη ποικιλία (4 εταιρίες αντί 3).

Get it on Google Play Download on the App Store