Η J.D. Power παρουσίασε την ετήσια έρευνα που σχετίζεται με το επίπεδο εξυπηρέτησης των αντιπροσωπειών στα service, αλλά και των γενικότερων υπηρεσιών τους.
Η έρευνα ικανοποίησης περιλαμβάνει διάφορους παράγοντες αλληλεπίδρασης μεταξύ ιδιοκτήτη και ντίλερ, όπως το πόσο αργεί να κλείσει ένα ραντεβού για σέρβις, αν αποστέλλονται μηνύματα υπενθύμισης για ενέργειες όπως η συγκεκριμένη, η δυνατότητα παραλαβής-παράδοσης του αυτοκινήτου από τον χώρο του πελάτη, προφανώς η ποιότητα των εργασιών, οι τιμές εργατικών και ανταλλακτικών, αλλά και αρκετά ακόμα. Το δείγμα αφορά 67.185 κατόχους στις Η.Π.Α., με χρονολογία μοντέλου από το 2019 μέχρι το 2021. Οι βαθμοί κατανέμονται αναλόγως κατηγορίας, με άριστα τους 1.000 πόντους. Οι ντίλερ ποιων αυτοκινητοβιομηχανιών τα κατάφεραν καλύτερα;
Μεταξύ των mainstream κατασκευαστών, διέπρεψε η MINI. Συγκέντρωσε 873 βαθμούς και πήρε την πρώτη θέση με την ελάχιστη διαφορά του 1 πόντου, μπροστά από την Buick (872 βαθμοί). Στην 3η θέση συναντάμε τη Mazda με 856 βαθμούς, με την Mitsubishi να καταλαμβάνει την 4η (854 βαθμοί) και την GMC την 5η (853 βαθμοί). Εντύπωση προκαλεί η 9η θέση της Toyota, η οποία με 848 βαθμούς ίσα που κατάφερε να ξεπεράσει τον μέσο όρο των 844 πόντων.
Πολύ καλύτερα τα πήγε η Lexus στο premium σκέλος, παίρνοντας άνετα την 1η θέση και σημειώνοντας παράλληλα την υψηλότερη βαθμολογία, με σκορ 897/1000. Δεύτερη ήρθε η Cadillac με 880 βαθμούς, 3η η Porsche με 879, 4η η Acura με 871 και 5η η BMW με 866, που αποτελούν παράλληλα τη βάση του segment. Audi, Infiniti, Genesis, Mercedes, Jaguar, Volvo, Lincoln, Land Rover και Alfa Romeo, όλες συγκέντρωσαν βαθμολογίες χαμηλότερες αυτής (της βάσης).