Η εμπορική πορεία ενός αυτοκινήτου έχει συγκεκριμένα βήματα: παρουσίαση, έναρξη πωλήσεων, διαδοχή/αντικατάσταση/κατάργηση αναλόγως αυτών (των πωλήσεων δηλαδή). Το «τσεκούρι» αποτελεί την ύστατη, αλλά όταν δεν «τσουλάει» ένα μοντέλο, και αναπόφευκτη λύση. Συνήθως όταν επέλθει η αφαίρεση από τους τιμοκαταλόγους, επιστροφή δεν υπάρχει. Κάποιες εξαιρέσεις, όμως, καταφέρνουν να πωλούνται ως καινούργιες, ακόμα κι αν έχουν καταργηθεί χρόνια.
Η Stellantis ανακοίνωσε πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία πωλήσεων από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου όχι ένα αλλά δύο καταργημένα μοντέλα κατάφεραν να βρουν αγοραστές στο πρώτο τρίμηνο του έτους. Ο λόγος για το MPV Caravan και το crossover Journey, που αμφότερα σταμάτησαν να παράγονται το 2020. Παρόλα αυτά, ακόμα σήμερα φεύγουν από τις αντιπροσωπείες της Dodge. Συγκεκριμένα, από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο του ’23 πωλήθηκαν 1 ολοκαίνουργιο Caravan και 8 Journey με τις ζελατίνες.
Το Journey ειδικά, που είδαμε και στην Ευρώπη για ένα σύντομο διάστημα (2011-2016), ήταν το μακροβιότερο μοντέλο της FCA πριν καταργηθεί, έχοντας μείνει στην παραγωγή για 13 χρόνια (2008-2020). Μάλιστα, ανήκει στην εποχή που Fiat και Chrysler συνεργάζονταν πριν καν ενωθούν σε κοινό όμιλο (το 2014 σχηματίστηκε η FCA). Στα 13 αυτά χρόνια καριέρας έμεινε ουσιαστικά απαράλλαχτο, καθώς το facelift του 2011 ίσα που άλλαξε ελαφρώς τον προφυλακτήρα εμπρός, προσέθεσε σχέδια ζαντών και κάποια στοιχεία εξοπλισμού. Στην Ευρώπη ήρθε με τον 2.0λιτρο ντίζελ Multijet στα 140 και 170 άλογα, μαζί με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.4 λίτρων και 170 ίππων. Ως Dodge Journey είχε στην κορυφή τον 3.6 V6 Pentastar της Chrysler, με απόδοση 283 ίππων και σύστημα τετρακίνησης.