Ο χάλυβας ή αλλιώς το ατσάλι, είναι για πολλά χρόνια το πιο διαδεδομένο υλικό για την κατασκευή των αυτοκινήτων, από το πλαίσιο, έως τα πάνελ του αμαξώματος και πάρα πολλά επιμέρους τμήματα. Όλα τα μέρη ενός αμαξώματος δεν παράγονται από τον ίδιο τύπο χάλυβα, αφού υπάρχουν διαβαθμίσεις σκληρότητας, ανάλογα με το τμήμα που προορίζεται.
Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα και ταχύτερα 100 άλογα
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγοράζουν από εταιρίες τεράστια ρολά χάλυβα, τα οποία κατόπιν κόβονται σε κομμάτια και μπαίνουν σε τεράστιες πρέσες για να δημιουργηθούν το καπό, οι πόρτες, τα φτερά κ.λπ. Ωστόσο, υπάρχει μια και μόνο εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα με δικό της ατσάλι και αυτή είναι η Hyundai. Ο κορεατικός βιομηχανικός κολοσσός ξεκίνησε ως μεταλλουργική εταιρία και μέχρι σήμερα συνεχίζει να αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πυλώνα της Hyundai Motor Group. Το γεγονός αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, αφού η Hyundai δεν εξαρτιέται από «ξένη» εταιρία για την προμήθεια χάλυβα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i20 1.2 λτ. MPi 84 hp
Η Hyundai χρησιμοποιεί το καλύτερο ατσάλι, ανεξάρτητα από την αγορά που πωλείται το αυτοκίνητο. Άλλωστε, ένα άκαμπτο αμάξωμα σχετίζεται άμεσα με την άνεση, το βάρος, την οδική συμπεριφορά και φυσικά την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Προκειμένου να ενισχυθεί η ακαμψία του αμαξώματος, η Hyundai Motor Company χρησιμοποίησε αποτελεσματικά ένα προηγμένο χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής (Advanced High Strength Steel). Με την ταυτόχρονη εκτεταμένη χρήση ακριβών τεχνολογιών στις συγκολλήσεις – όπως η εποξική κόλλα και το θερμό πρεσάρισμα (hot stamping), είναι ειδικά επεξεργασμένος για να είναι 10% ελαφρύτερος και 200% ισχυρότερος, σε σύγκριση με την κανονική πλάκα χάλυβα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai Kona Electric 64 kWh 204 PS
Όλα τα νέα μοντέλα της Hyundai διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε χάλυβα AHSS. Τα αμαξώματα των νέων Hyundai i10, i20, i30, Tucson και Kona είναι ανθεκτικότερα, ελαφρύτερα, και με κορυφαία στρεπτική ακαμψία στις κατηγορίες τους. Για παράδειγμα το i30 έχει 53,5% AHSS.