Η επιλογή ενός αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει μόνο με τις επιδόσεις, την κατανάλωση, την τιμή κ.λπ., αλλά και με την εμφάνιση και γενικότερα κατά πόσο ελκυστικό είναι στα μάτια του κατόχου του. Αυτό το σκοπό έχει και η ετήσια έρευνα Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) που ανακοίνωσε και φέτος, για 25η συνεχόμενη χρονιά, η J.D Power, για την τεράστια αγορά των Η.Π.Α.
Δείτε ακόμα: Σκάνδαλο: Εταιρία πουλάει ελαττωματικά αυτοκίνητα!
Η έρευνα ανασχεδιάστηκε και μετρά τη συναισθηματική προσκόλληση και το επίπεδο ενθουσιασμού των ιδιοκτητών με το νέο τους όχημα. Στην έρευνα περιλαμβάνονται 37 χαρακτηριστικά, από την αίσθηση της άνεσης και πολυτέλειας που νιώθουν με το που κάθονται στο κάθισμα του οδηγού, έως την αίσθηση που λαμβάνουν όταν πατούν το πεντάλ του γκαζιού. Αυτά τα χαρακτηριστικά συγκεντρώνονται για να υπολογίσουν μια συνολική βαθμολογία δείκτη APEAL, που μετριέται σε μια κλίματα 1.000 πόντων.
Δείτε ακόμα: Σε ποια αυτοκίνητα κλέβουν τα trip computer;
Στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε η Porsche με 881 πόντους, ακολουθούμενη από τις αμερικανικές premium μάρκες Lincoln (875) και Cadillac (874). Ψηλά βρέθηκε η BMW (869), η Land Rover (866) και η Genesis (864), με μικρή διαφορά. Από τις πιο mainstream μάρκες, αυτές που είναι πιο ελκυστικές στα μάτια των Αμερικάνων, είναι οι «δικές» τους, όπως είναι οι Dodge, Ram, GMC και Ford.
Πιο αναλυτικά αποτελέσματα ανά μάρκα και κατηγορία μπορείτε να δείτε αναλυτικά στους παρακάτω πίνακες:
Δείτε ακόμα: Έδωσε 2,3 εκατ. ευρώ χωρίς να δει το αυτοκίνητο!