Όσοι δεν είχαν ξανακούσει για Koenigsegg και Jesko, τα έμαθαν μετά το λαμπάδιασμα στην Αττική Οδό. Για τους υπόλοιπους, απλά ξαναφούντωσε το ενδιαφέρον και η διάθεση για όνειρα.
Ασχέτως των προβλημάτων που μπορεί να εμφανίσει (προς το παρόν μεμονωμένο περιστατικό, πάντως), το σουηδικό hypercar αποτελεί μια κατασκευή που επιβάλλει το σεβασμό τόσο από πλευράς δυνατοτήτων, όσο και από αυτή των προδιαγραφών. Το σουηδικό hypercar προκαλεί σεισμό με 1.625 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής (με καύσιμο E85, 1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη) , προσφορά ενός 5.0 V8 twinturbo που έχει εξελίξει το πολυδύναμο επιτελείο του Christian von Koenigsegg. Η χρήση εξωτικών υλικών σε αμάξωμα, σασί και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη περιορίζει το βάρος στα 1.420 κιλά, χαρίζοντας μια εξωπραγματική σχέση βάρους-ισχύος. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο απίστευτο 0,88, ούτως εστί πως κάθε ένα από τα 1.600 άλογα του μοτέρ έχει να κινήσει 880 γραμμάρια!
Σε συνδυασμό με το επαναστατικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Light Speed Transmission, που χρησιμοποιεί δίσκους αντί για συγχρονιζέ και μπορεί να «πηδήξει» μέχρι 4 ταχύτητες (από 9η σε 5η, για παράδειγμα), και την τελευταία λέξη της αεροδυναμικής (800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, 1 τόνος στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στα 480), το «αεροπλάνο» των Σουηδών επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 482 χλμ./ώρα.
Καθίσταται αυτονόητο πως με τέτοιο υπόβαθρο, το Jesko απευθύνεται σε πολύ λίγους και ακόμα πιο εύπορους εκλεκτούς. Λίγο πάνω από 100 τυχεροί θα δουν το όνομά τους στην άδεια ενός Jesko (125 κομμάτια), με κάθε έναν να εκταμιεύει τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ για να το καταφέρει. Αυτή είναι η τιμή του αυτοκινήτου προ φόρων, κάτι που σημαίνει πως ανάλογα τη χώρα το τελικό κόστος μπορεί να ξεπερνάει και τα 3,5 – 4 εκατομμύρια! Με βάση τα 2,5 εκατ. που κοστίζει «φιξ», προκύπτει μια ουδόλως οικονομική αναλογία ευρώ ανά ίππο.
Με τους 1.300 ίππους (1.298 για την ακρίβεια) που αποδίδει με κανονική αμόλυβδη πολλών οκτανίων, η αναλογία διαμορφώνεται στα 1.926 ευρώ/ίππο. Με τα 1.625 άλογα του E85 τα μαθηματικά είναι πιο ευγενικά, δίνοντας σαν αποτέλεσμα «μόλις» 1.538 ευρώ/ίππο.