Τα αυτοκίνητα πόλης δεν συνηθίζουν να γράφουν πολλά χιλιόμετρα. Δεν κάνουν συχνά ταξίδια, συνεπώς είναι δύσκολο να ανέβουν σε υψηλά επίπεδα οι ενδείξεις του οδόμετρου. Αυτό το Peugeot 107 όμως, έχει βαλθεί να διαψεύσει κάθε κανόνα.
Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2013 και θα περίμενε κανείς πως μέχρι σήμερα, το πολύ να είχε κάνει 150.000 ή 200.000 χιλιόμετρα – κι αυτά με κάποια δόση υπερβολής. Πού να το περιμένεις όταν το βλέπεις, πως έχει τα υπερδιπλάσια χλμ. από το προαναφερθέν υποθετικό σενάριο! Ο πρώτος και μοναδικός, έως τώρα, ιδιοκτήτης ήταν συνεχώς στο δρόμο λόγω εργασίας, καταγράφοντας καθημερινά και αδιαλείπτως εκατοντάδες δρομολόγια. Κάπως έτσι, το κοντέρ έφτασε να αναγράφει 472.000 χλμ.! Για να το θέσουμε διαφορετικά, το γαλλικό (με ιαπωνικό κινητήρα) μίνι είναι σαν να έχει κάνει 11 φορές το γύρο της Γης!
Πέρα από βόλτες, ο κάτοχός του το πήγαινε και στο συνεργείο όποτε χρειαζόταν. Τα διαστήματα συντήρησης τηρούνταν κατά γράμμα, ενώ η νοοτροπία «ψείρα» του ιδιοκτήτη φρόντιζε να σβήνει κατευθείαν οποιοδήποτε σημάδι από το αμάξωμα. Συνολικά, το αυτοκίνητο μοιάζει να έχει το 1/4 των χιλιομέτρων που πραγματικά έχει κάνει, καθώς τόσο εξωτερικά όσο εσωτερικά και μηχανικά δείχνει σε ακμαία κατάσταση.
Κάτω από το καπό συναντάμε σε ανάλογη φόρμα τον τρικύλινδρο 1.000άρη, με αρχική εργοστασιακή απόδοση 68 ίππων και 93 Nm. Ένα 5άρι χειροκίνητο (υπήρχε και ημιαυτόματο) τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς, προσδίδοντας επιτάχυνση 12,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μια τελική 157 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να ανακοινωνόταν στα 4,3 λίτρα/100 χλμ. (προ WLTP, στον παλιό κύκλο NEDC). Πόσα χρήματα απαιτούνται για ένα 107 που έχει τα τριπλά χιλιόμετρα, από αυτά που κανονικά συνοδεύουν αντίστοιχα μοντέλα 10ετίας; Ένα αρκετά υψηλό ποσό, της τάξης των 2.975 ευρώ.