Δεν χρειάστηκαν παραπάνω από δυο μήνες για να ξεπουλήσει η Bugatti την παραγωγή της Chiron, η οποία πλέον περνά στην Ιστορία και αναμένει τον αντικαταστάτη.
Τον Οκτώβριο απέμεναν 40 κομμάτια, μεταξύ Pur Sport και Super Sport. Σήμερα δεν υπάρχει ούτε δείγμα, με τον νέο πρόεδρο της εταιρίας, Christophe Piochon, να δηλώνει πως «το 2021 υπήρξε μια εξαιρετική χρονιά για τη Bugatti, με 150 πελάτες να παραγγέλνουν ή εξατομικεύουν το νέο τους αυτοκίνητο». Από τους 150 αυτούς αγοραστές, το 60% επένδυσε για πρώτη φορά χρήματα σε δημιουργία του Μολσχάιμ (ή Μολζέμ, γαλλιστί).
Η Chiron πρωτοεμφανίστηκε το 2016, στην Έκθεση της Γενεύης, έχοντας το βαρύ φορτίο της διαδοχής της Veyron. Η πρώτη πέρασε την έξοδο του εργοστασίου, το Μάρτη του 2017, και μια εξαετία αργότερα βρίσκεται στην κορυφή της ταχύτητας για αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών. Χαρακτηριστικό της απήχησης που είχε, είναι το γεγονός πως μέχρι το Μάιο του 2018 είχαν παραδοθεί 100 μονάδες, ενώ τον περασμένο Μάρτιο ολοκληρώθηκε η κατασκευή της 300ης Chiron.
Το 2021 σηματοδότησε την πιο επιτυχημένη χρονιά στην 112ετή ιστορία της Bugatti, με το μέλλον να φαντάζει ακόμα πιο ευοίωνο. Η συγχώνευση με τη Rimac ανοίγει νέους -και το κυριότερο, ηλεκτρικούς- ορίζοντες, με το οργανόγραμμα του 2022 να αναφέρει την κατασκευή 100 αυτοκινήτων. Η γραμμή παραγωγής στη βορειανατολική Γαλλία έχει μπροστά της τη συναρμολόγηση της Chiron Super Sport, των 60 Bolide (όλες έχουν πουληθεί) και των 10 Centodieci (το αυτό, ήδη έχει πάρει μία ο Κριστιάνο Ρονάλντο).