Τα πράγματα είναι εδώ και πολύ καιρό στάσιμα, όσο να αφορά το ενδεχόμενο επιστροφής του Mitsubishi Evo. Οι Ιάπωνες θέλουν, ακόμα και οι μέτοχοι της εταιρίας πιέζουν, αλλά προς το παρόν έχει προτεραιότητα η βελτίωση της εμπορικότητας των «Τριών Διαμαντιών».
Όσο περιμένει η Mitsubishi να βελτιωθούν οι πωλήσεις της γκάμας, ώστε να δημιουργηθεί η οικονομική ευχέρεια για εξέλιξη νέου Evo, τόσο «θησαυρίζουν» οι κάτοχοι παλαιότερων. Αν πρόκειται για αμεταχείριστο αυτοκίνητο, δε, τότε πραγματικά μπορεί να ζητήσει ό,τι θέλει κάποιος. Ένας αντιπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρίας στον Καναδά, διατρανώνει πως έχει στη βιτρίνα του το «το τελευταίο Evo που κατασκευάστηκε ποτέ». Την πομπώδη αυτή δήλωση τεκμηριώνει από την πλακέτα του λευκού Evo X Final Edition στο εσωτερικό του, που αναγράφει «350». Η Mitsubishi κατασκεύασε 3.100 Final Edition, 350 εκ των οποίων κατέληξαν στον Καναδά. Οπότε πολύ αόριστα, ισχυρίζεται πως τα 350 καναδέζικα ήταν τα τελευταία που κυκλοφόρησαν – αρά το συγκεκριμένο, το τελευταίο.
Άσχετα αν ισχύει ή όχι ο ισχυρισμός του ντίλερ, γεγονός είναι πως ζητάει για αυτό 148.000 εγχώριων δολαρίων (99.361 ευρώ)! Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2015, από την τελευταία χρονιά των Evo, και έχει μόλις 99 χλμ. στο οδόμετρο. Προφανώς ο αντιπρόσωπος το φύλαγε στην προθήκη, ώστε να κεφαλαιοποιήσει κάποια στιγμή την άριστη κατάστασή του. Οι διαφορές του Final Edition εντοπίζονται στο μαύρο χρώμα της οροφής, τις 18άρες της BBS, τα αμορτισέρ της Bilstein και τα ανάλογα σήματα, ενώ στην καμπίνα δεσπόζει η προαναφερθείσα πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής.
Στο μηχανοστάσιο συναντάμε τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο 4B11T, με μια μικρή αύξηση στην απόδοση για το Final Edition (307 ίπποι και 414 Nm, αντί 295 ίππων και 366 Nm). Ένα 5άρι χειροκίνητο φροντίζει για τη σύνδεση κινητήρα-συστήματος τετρακίνησης S-AWC, αλλά και τα 4,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.