Η επιστροφή του Land Rover Defender έτυχε εξαιρετικής αποδοχής τόσο από πλευράς κόσμου, όσο και Τύπου. Η εμφάνιση, ο χαρακτήρας, η τεχνολογία, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η ταύτιση με το πρώτο Defender του 1980, όλα είναι με το μέρος του καινούργιου. Από ό,τι φαίνεται, ωστόσο, η αξιοπιστία δεν συντάσσεται.
Το TFLnow αγόρασε ένα ολοκαίνουργιο Defender, προκειμένου να το υποβάλλει σε δοκιμή μακράς διάρκειας. Με βασική τιμή 49.900 δολαρίων (δείτε πόσο παραπάνω κοστίζει στη χώρα μας), οι Αμερικανοί θέλησαν να συγκρατηθούν με τον κατάλογο των έξτρα, ώστε να κρατήσουν το αυτοκίνητο όσο πιο απλό και προσανατολισμένο στο offroading γινόταν. Η τελική τιμή διαμορφώθηκε στις 56.000 δολάρια (47.427 ευρώ), έχοντας τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 300 ίππων κάτω από το καπό και παραδοσιακές, σιδερένιες ζάντες στις τέσσερις άκρες του αμαξώματος.
Δείτε ακόμα: Το νέο Land Rover Defender προκαλεί το παλιό (+video)
Μια μέρα μετά την αγορά, επισκέφθηκαν το Webster Pass στο Κολοράντο για να εξακριβώσουν κατά πόσο αντεπεξέρχεται στις προσδοκίες εκτός δρόμου. Το Defender διέπρεψε και αργότερα, το πλήρωμα πήγε για ανεφοδιασμό των ίδιων και του αυτοκινήτου στο Keystone. Μέχρι στιγμής, όλα καλά. Οι άνθρωποι έφαγαν, ήπιαν, συζήτησαν για το Land Rover, του έβαλαν βενζίνη κι έβαλαν μπροστά να φύγουν. Εδώ, είναι που αρχίζουν τα «ωραία». Πρώτο και καλύτερο περιστατικό, η μάστιγα του check engine. Με μια εύκαιρη θύρα OBD II και ένα smartphone, διαπίστωσαν πως υπήρχε ανομοιομορφία στο λόγο αέρα-καυσίμου στους κυλίνδρους 2 και 3. Η επίσκεψη στο συνεργείο την επομένη, φανέρωσε πως το πρόβλημα ήταν το πιο σύνηθες όταν ανάβει η εν λόγω λυχνία: πρόβλημα στον αισθητήρα λ.
Διαβάστε επίσης: Ποτέ δεν ξέρεις τι σου «φυλάει» ένα check engine…
Ένας συνεργάτης του TFL ανέλαβε να το πάρει από την αντιπροσωπεία, όμως λίγα χιλιόμετρα αφότου είχε φύγει, διαπίστωσε πως οι κάμερες δεν λειτουργούσαν!
Αναστροφή επί τόπου και πίσω στο συνεργείο, όπου διαπιστώθηκε πως η ηλεκτρονική μονάδα των καμερών δυσλειτουργεί. Επισκευή δεν έπαιρνε, οπότε αναγκαστικά έγινε παραγγελία για νέο ανταλλακτικό. Ενόσω το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο, το TFL πήρε τηλέφωνο για να ενημερωθεί πότε θα ήταν έτοιμο. Από την άλλη άκρη της γραμμής, αντί να ακουστεί ημερομηνία, ήρθε ένα νέο μαντάτο: «το check engine ξανάναψε». Οι μηχανικοί έκριναν πως χρειάζονταν αντικατάσταση τα πηνία των μπεκ, τα καλώδιά τους, αλλά και τα ίδια τα μπεκ. Όλα αυτά, με τον χιλιομετρητή να γράφει μόλις «268»!