Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για τους «χαλύβδινους» δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί μεταξύ ελληνικού κοινού και BMW Σειράς 3 E36. Στη συντριπτική πλειονότητα ως 316i, έκδοση που ήταν και αποκλειστικό μας προνόμιο μαζί με τους Πορτογάλους. Τα τροπέτα έδιναν και έπαιρναν, κυρίως ως 320i και 325i.
Δείτε ακόμα: Αστέρι Alfa Romeo Alfasud με μόλις 5.900 χλμ.!
Αυθεντικές 320i υπάρχουν ελάχιστες στην Ελλάδα. Σαν αυτή που θα δούμε σήμερα, ενδεχομένως καμία. Μας έρχεται από την Ιταλία, και όχι από την Γερμανία όπως θα περίμενε κάποιος, και το μακρινό 1991. Περιλαμβάνεται δηλαδή στις πρώτες φουρνιές της E36, που παρουσιάστηκε το 1990 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2000. Κάτω από το καπό έχει τον 1.991 κ.εκ. 6κύλινδρο εν σειρά M50B20, των 150 ίππων στις 5.900 σ.α.λ. και 190 Nm στις 4.700 σ.α.λ. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ο λεβιές του οποίου φαίνεται σαν να έχει αγγιχθεί ελάχιστα.
Διαβάστε επίσης: Πόσα δίνατε για σπανιότατη Hartge E30 του ’86;
Ίδια εικόνα και στο υπόλοιπο εσωτερικό, αλλά και εξωτερικό. Η «Μπέμπα» μοιάζει σαν να βγήκε λίγες μέρες πριν από την αντιπροσωπεία, κάνοντας ακόμα και τον πολύ μικρό αριθμό των 14.000 χλμ. να φαντάζει υπερβολικός, βάσει της εικόνας της! Διαθέτει 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρική ηλιοροφή, trip computer και ABS, εξοπλισμός που για τα δεδομένα του ’91 και της κατηγορίας είναι άφταστος. Η συγκεκριμένη 320i μπορεί να γίνει δική σας για 8.500 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Ελληνική BMW 328 E36 «πυροβολεί» (+video)