Η εξαιρετική επιτυχημένη εμπορική πορεία του Duster σε διεθνές επίπεδο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Το σουξέ που απολαμβάνει η Dacia στη Ρωσία, όμως, πραγματικά πρέπει να προσπαθήσουμε για να βρούμε αντίστοιχο.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Duster 1.5 Blue dCi 115 hp 4×4
Το γαλλορουμανικό best seller απολαμβάνει τέτοιας εκτίμησης επί ρωσικού εδάφους, όπου πωλείται με τα σήματα της Renault, που οι αντιπροσωπείες έχουν κυριολεκτικά αδειάσει! To Duster οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων της γαλλικής φίρμας εκεί, τη στιγμή που ολόκληρη η αγορά σημείωσε πτώση. Για την ακρίβεια, πούλησε 144.989 αυτοκίνητα -εκ των οποίων το 1/4 αντιπροσωπεύει το Duster- και αύξησε το ποσοστό της κατά 5,8% σε σχέση με το 2018, την ώρα που η αγορά της Ρωσίας παρουσίασε κάμψη της τάξης του 2,6%. Το παράδοξο είναι πως το ίδιο το Duster, επίσης σημείωσε μείωση 5%! Τότε πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχουν αυτοκίνητα στις αντιπροσωπείες;
Οι Γάλλοι βασίστηκαν σε αυτή τη μείωση και έπραξαν αναλόγως στην παραγωγική δυνατότητα του εργοστασίου της Μόσχας, που κατασκευάζει επίσης τα Renault Captur, Arkana και Nissan Terrano (παραλλαγή του προ ανανέωσης Dacia Duster). Όμως η αγάπη του κοινού αναθερμάνθηκε έντονα για το Duster, με το μήνα Γενάρη μόνο να σηματοδοτεί αύξηση στις παραγγελίες κατά 20%. Κατά συνέπεια, οι ντίλερ πιάστηκαν με «άδεια χέρια» καθώς πολύ απλά, δεν υπήρχε διαθέσιμο στοκ! Μια σύντομη παύση εργασιών στη μονάδα παραγωγής, μεταξύ 10 Δεκέμβρη 2019 και 9 Γενάρη 2020 επιδείνωσε την κατάσταση. Η κινητικότητα συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό, με τα εγχώρια μέσα να αναφέρουν πως και ο Φλεβάρης βρίσκεται στα ίδια επίπεδα.
Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε το πρώτο Dacia Duster;
Αυτή τη στιγμή, η λίστα αναμονής φτάνει τους 2 μήνες για τη βασική έκδοση. Για τις πιο πλούσιες, ή για παραγγελίες που έχουν στοιχεία εξατομίκευσης, η αναμονή ενδέχεται να προσεγγίσει το εξάμηνο! Στη Ρωσία, το Duster ξεκινά από τις 741.000 ρούβλια (10.870 ευρώ).