H Hyundai ξεκινάει το λανσάρισμα της ναυαρχίδας της στην Ευρώπη, με την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας να είναι η πρώτη που υποδέχεται το Ioniq 9 στις αντιπροσωπείες και την κορεατική φίρμα να ανακοινώνει τον τιμοκατάλογο.
Η βασική έκδοση με το μονό ηλεκτροκινητήρα των 218 ίππων και 350 Nm ξεκινά από τις 64.995 λίρες (74.998 ευρώ), συνεχίζουμε στις 73.495 λίρες (84.807 ευρώ) για το εναρκτήριο δικινητήριο Ioniq 9 των 307 ίππων/605 Nm και φτάνουμε μέχρι τις 77.595 λίρες (89.543 ευρώ), που κοστολογείται το κορυφαίο Performance Calligraphy Design των 427 ίππων και 700 Nm (από 78.595 λίρες/90.697 ευρώ το 6θέσιο). Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μια τεράστια μπαταρία 110,3 kWh, χαρίζοντας αυτονομία 620 χλμ. στο βασικό Ioniq 9 RWD Long Range (δεν ανακοινώνονται στοιχεία για τις άλλες εκδόσεις). Από επιδόσεις τώρα, το πισωκίνητο Ioniq 9 των 218 ίππων θέλει 9,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το τετρακίνητο των 307 ίππων 6,7 δλ. και το ισχυρότερο των 427 ίππων 5,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 190 (στο Long Range) και τα 200 (στα άλλα δύο) χλμ./ώρα.
Η εμφάνιση του μεγαλύτερου Ioniq χαρακτηρίζεται από τις πληθωρικές διαστάσεις (5.080 χλστ. μήκος, 1.980 χλστ. πλάτος, 3.130 χλστ. μεταξόνιο) και την ενιαία LED ταυτότητα των φωτιστικών σωμάτων, εμπρός-πίσω. Η Hyundai δηλώνει περήφανα πως το μεταξόνιο των 3.13 μέτρων . είναι το μεγαλύτερο που έχει εμφανίσει ποτέ αυτοκίνητό της. Τέτοιο ατελείωτο μεταξόνιο, δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει αρχοντικούς χώρους στην καμπίνα των επιβατών. Μέχρι 7 θα βολευτούν στις 3 σειρές καθισμάτων, με τις πρώτες δύο (οδηγού-συνοδηγού και πίσω) να διαθέτουν ανακλινόμενα Relaxation Seats και να δίνουν έναν αέρα στα πόδια, που φτάνει μέχρι τα 2.050 χλστ.! Οι πίσω επιβάτες, δηλαδή, όταν δεν χρησιμοποιείται η τρίτη σειρά, έχουν στη διάθεσή τους πάνω από 2 μέτρα χώρου για να απλώσουν την αρίδα τους!






















































