To Ioniq 5 N έκανε ντεμπούτο στα τέλη καλοκαιριού και μαζί, πάταγο με τις επιδόσεις, το θέαμα και την τεχνολογία που προσφέρει. Η Hyundai δεν άργησε να ανακοινώσει τις πρώτες τιμές για το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει βγει έως σήμερα από την Κορέα, με τους Βρετανούς να είναι οι πρώτοι προνομιούχοι στην Ευρώπη.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, λοιπόν, το ηλεκτρικό «οπλοπολυβόλο» ξεκινά από τις 65.000 λίρες, που αντιστοιχούν σε 74.660 ευρώ. Υψηλό αντίτιμο εκ πρώτης όψης, αλλά δεδομένου ότι το Kia EV6 GT των 585 ίππων εκκινεί από τις 62.000 λίρες (71.186 ευρώ), 3.000 παραπάνω για τα 610 άλογα (650 με overboost) και τις ειδικά εξελιγμένες τεχνολογίες του Ioniq 5 N δεν φαντάζουν τόσο πολύ περισσότερα. Αρκετά πιο οικονομικό βγαίνει στην Αυστραλία, όπου η ισοτιμία του τοπικού δολαρίου με το δικό μας νόμισμα φέρνει τη βασική τιμή στις 66.489 ευρώ (111.000 δολάρια Αυστραλίας).
Στα των ειδικά εξελιγμένων τεχνολογιών, το Ioniq 5 N μπορεί να είναι ηλεκτρικό, αλλά μπορεί να μιμηθεί τους ήχους των i30 N και Kona N μέσω του συστήματος Virtual Shift Mode. Όταν ο οδηγός τραβήξει ταυτόχρονα τα paddles πίσω από το τιμόνι, το Ioniq 5 N αποκτά βενζινοκίνητη διάθεση και παράγει τεχνητά ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και αλλαγών σχέσεων. To N e-shift προσομοιώνει τη λειτουργία του 8τάχυτου DCT, δίνοντας μικρά «κοψίματα» και «τινάγματα» στα εικονικά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας.
Το σύστημα N Drift Optimizer, από την άλλη, κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω, αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του e-LSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), προκειμένου να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος το Torque Kick Drift, που μιμείται την «κλωτσιά» στο συμπλέκτη (το συμπλεκτάρισμα, κοινώς) και βοηθά τόσο στο έναυσμα, όσο και τη διατήρηση του drift.
Από καθαρά αριθμολογικής πλευράς τώρα, οι 610 ίπποι και τα 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) από τους δυο ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν επιτάχυνση 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το N Grin) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 260 χλμ./ώρα, που είναι από τις υψηλότερες σε EV ανεξαρτήτως κατηγορίας.