Η BMW ανακοίνωσε τις πρώτες τιμές για την κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της M3, η οποία έρχεται να συνεχίσει την παράδοση της CS και να αποτελέσει το τετράθυρο alter ego της M4 CSL.
Η νέα M3 CS ξεκινά στην Αμερική από τις 118.700 δολάρια (108.900 ευρώ) και είναι 36.100 δολάρια ακριβότερη από τη M3 Competition xDrive (82.600 δολ.), την ώρα που η διαφορά τιμής με τη βασική M3 ξεπερνά τις 44.000 (από 74.300 εκεί). Αν, δε, επιλεγούν κάποια έξτρα που, βάσει χαρακτήρα του αυτοκινήτου, είναι κομμάτι απαραίτητα, τότε το κόστος απογειώνεται. Αν κάποιος θελήσει να φρενάρει με κεραμικές δισκόπλακες, θα κληθεί να εκταμιεύσει συνολικά πάνω από 130.000 δολάρια (119.256 ευρώ).
Στην Αγγλία τώρα, οι τιμές ξεκινούν από τις 115.900 λίρες (131.814 ευρώ) και τοποθετούν τη CS γύρω στις 35.000 λίρες παραπάνω από την Competition. Όλως περιέργως δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμολόγηση στη Γερμανία, ενώ στα μέρη μας θα πρέπει να περιμένουμε ένα «μπουγιουρντί» στις 160.000-170.000 ευρώ, αν διατηρηθεί η απόσταση των 35-36 χιλιάδων που βλέπουμε σε Αμερική και Αγγλία (από 135.050 ευρώ η Competition εδώ). Αν, αντίθετα, κινηθεί σε επίπεδα M4 CSL, τότε θα μιλάμε για αρκετά πάνω από 200.000 ευρώ.
H G80 Competition Sport είναι η ισχυρότερη M3 που έχουν παρουσιάσει οι Βαυαροί, καθώς ο 3.0λτ. εξακύλινδρος εν σειρά twinturbo παράγει 550 ίππους και 649 Nm. Ίδια ακριβώς ισχύς με τη M4 CSL, αλλά λόγω τετρακίνησης η M3 CS είναι σημαντικά ταχύτερη στο 0-100 χλμ./ώρα. Ενώ η M4 CSL θέλει 3,6 δλ., η M3 CS καλύπτει το «100άρι» σε μόλις 3,2 δλ.! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά λίγο χαμηλότερα (303 αντί 307 χλμ./ώρα) και λογικά η κορυφαία M4 θα είναι ταχύτερη σε πίστα, αλλά σε κόντρες η βάρους 1.776 κιλών M3 CS (-34 κιλά σε σχέση με τη M3 Competition, +125 συγκριτικά με τη CSL) έχει το πλεονέκτημα.