Τα προβλήματα που μπορεί να διαταράξουν την εύρυθμη λειτουργία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας παρουσιάζουν εντυπωσιακή ποικιλία. Από τα πιο απλά, όπως ελλείψεις στην αλυσίδα των προμηθευτών, μέχρι τα πιο απίθανα. Σε αυτή την κατηγορία αναμφίβολα εμπίπτουν οι πειρατές, οι οποίοι κάνουν το βίο αβίωτο στα εμπορικά πλοία ακόμα και σήμερα.
Μπορεί να έχουμε «πατήσει» το 2024 και να πηγαίνουμε για το 2025, ωστόσο οι πειρατείες και τα ρεσάλτα από καράβι σε καράβι (αν και πλέον χρησιμοποιούνται μέχρι ελικόπτερα) συνιστούν τεράστιο ζήτημα για την παγκόσμια βιομηχανία. Οι ένοπλοι αντάρτες Χούθι είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στα προβλήματα των κατασκευαστών, καθώς πραγματοποιούν διαρκώς επιθέσεις σε διερχόμενα εμπορικά πλοία πέριξ των ακτών της Υεμένης. Η Tesla ήταν από τις πρώτες που ήρθαν αντιμέτωπες με αναταράξεις στην παραγωγική διαδικασία λόγω Χούθι, ενώ μέχρι ολόκληρη διοργάνωση αγώνων αντοχής αναγκάστηκε να αλλάξει πλήρως τα πλάνα, υπό το φόβο επίθεσης.
Όλες οι ομάδες του World Endurance Championship, που περιλαμβάνουν εργοστασιακές συμμετοχές μεταξύ άλλων από Porsche και Ferrari, κανονικά θα μετέβαιναν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Κατάρ, στον δεύτερο της Ίμολα μέσω θαλάσσης. Η εμπόλεμη κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα, ωστόσο, ανάγκασε τους πάντες να απογειώσουν τα κόστη μεταφοράς, ναυλώνοντας πτήσεις τσάρτερ! Τα πάντα -αυτοκίνητα, ανταλλακτικά, εξοπλισμός, motorhome κλπ- έκαναν το δρομολόγιο Κατάρ-Ίμολα από αέρος, καθώς κρίθηκε πως αυτή ήταν η ασφαλέστερη επιλογή. «Αυτή ήταν η μόνη βιώσιμη λύση που εγγυόταν την ασφάλεια των φορτίων του WEC, καθώς και τη διασφάλιση πως όλα θα έφταναν στο Σαν Μαρίνο στην ώρα τους». Μια επιλογή που επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τους συμμετέχοντες, με κάποιους να κάνουν λόγο για κόστος μεγαλύτερο των 290.000 ευρώ ανά ομάδα.