Οι Κινέζοι το έχουν βάλει σκοπό να κυριαρχήσουν και στις μοτοσικλέτες, πέρα από τα αυτοκίνητα. Ολόκληρη μάρκα για τα δίτροχα έχει ιδρύσει η Great Wall Motors, ονόματι Souo (πολύ κοντά ηχητικά με τα κράνη της ιταλικής Shoei). Η οποία Souo με τη σειρά της, μόλις παρουσίασε μια απίστευτη grand touring κατασκευή με 2.0λιτρο 8κύλινδρο κινητήρα!
Η αρχοντική μοτοσικλέτα από το Πεκίνο φαίνεται πως είναι πελώρια σε διαστάσεις, παρότι δεν ανακοινώνονται τεχνικά χαρακτηριστικά πέραν του βάρους, το οποίο φτάνει τα 400 κιλά! Το κινεζικό θηρίο στοχεύει πρωτίστως στη Honda Goldwing, προσφέροντας όλες τις ανέσεις που περιμένεις από μια ναυαρχίδα σε δυο τροχούς: ηχοσύστημα με τετραπλά ηχεία (2 μπροστά, 2 για τον συνεπιβάτη), ανατομικές και θερμαινόμενες σέλες, θερμαινόμενες λαβές, σύνδεση Bluetooth, WiFi 4G (!), αυτόματα φώτα, αναγνώριση τυφλών σημείων, όπισθεν, μέχρι και cruise control! To ψηφιακό καντράν αποτελείται από οθόνη αφής 12,3 ιντσών, όπου βλέπουμε τελική ένδειξη 240 χλμ./ώρα και 6.000 σ.α.λ.. Χαμηλό όριο περιστροφής για μηχανή, αλλά όχι τόσο όταν δούμε τις προδιαγραφές του κινητήρα.
Η κινεζική φίρμα γίνεται η πρώτη παγκοσμίως που βάζει 8κύλινδρο κινητήρα –σε σειρά κιόλας- σε μοτοσικλέτα, με τη χωρητικότητα να ανέρχεται στα 1.998 κ.εκ.. Ισχύς ή επιδόσεις δεν ανακοινώνονται για την S2000 GL («τυχαία» η ονομασία, ειδικά όταν βασικός ανταγωνιστής είναι μοντέλο της Honda), αλλά και μόνο το γεγονός ότι υπάρχουν τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo εμπρός-πίσω και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μας προϊδεάζει για τη δύναμη που προστάζει η δεξιά μανέτα και διαχειρίζεται ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το οξύμωρο είναι ότι στην Κίνα, σε πολλούς αυτοκινητόδρομους απαγορεύονται οι μοτοσικλέτες – κι όπου επιτρέπονται, συνήθως περιορίζονται στα 80 χλμ./ώρα. Οπότε η λογική επιτάσσει πως η Souo S2000 προορίζεται πρωτίστως για άλλες αγορές, τουτέστιν Ευρώπη.