To μοναδικό Nissan GT-R με 4 πρωταθλήματα Formula 1 πωλείται, προσφορά του ισάριθμων φορών κατακτητή της κορυφής του motorsport. Ο Sebastian Vettel αποφάσισε να αποχωριστεί τον «Godzilla» του, έπειτα από 10 χρόνια κοινής πορείας και ελάχιστα χιλιόμετρα.
Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε αποκτήσει ένα GT-R Black Edition το 2012, όταν ακόμα αγωνιζόταν με τη Red Bull. Οι «Ταύροι» συνεργάζονταν με την Infiniti εκείνη την περίοδο, οπότε όλα τα γρήγορα μοντέλα της premium φίρμας αλλά και της μητρικής Nissan, ήταν στο στόχαστρο των πιλότων. Ο Γερμανός υπήρξε από τους πρώτους που πήρε το R35 Black Edition, με τις χαρακτηριστικές 20άρες ζάντες της Rays, τις πορτοκαλί δαγκάνες πίσω από αυτές, τις διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το αναβαθμισμένο εσωτερικό, με μαύρα-κόκκινα δερμάτινα μπάκετ της Recaro.
Ο 3.8 V6 twinturbo αποδίδει 530 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και τα 612 Nm στις 3.200-6.000 σ.α.λ., πάντα σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης ATTESA και το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Μπορεί να μιλάμε για αυτοκίνητο 10ετίας, αλλά το πρώτο Black Edition άνετα βάζει στη θέση τους σημερινά supercars, θέλοντας μόλις 3,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (που έχει μετρηθεί και κάτω από τα 3,0 δλ.) και φτάνοντας χωρίς να ιδρώσει μέχρι τα 315 χλμ./ώρα. Βέβαια ο Vettel ελάχιστα πρόλαβε να τα χαρεί, καθώς το οδήγησε για μόλις 150 χλμ.! Το φορτωμένο πρόγραμμα και τα συνεχή ταξίδια από GP σε GP του Γερμανού, έχουν κρατήσει το αυτοκίνητο άστρωτο και πρακτικά ολοκαίνουργιο.
Καθότι βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση, συν φυσικά το γεγονός ότι φέρει τη σφραγίδα ενός πρωταθλητή F1, η τιμή αναμενόμενα κινείται σε εξωφρενικά -για όχι σπάνιο GT-R- επίπεδα: 250.000 ευρώ απαιτούνται για την αγορά του κατάμαυρου R35, αν θέλει κάποιος να βρεθεί στο ίδιο κάθισμα που κάθισε (ελάχιστα) ο κατά πολλούς διάδοχος του Michael Schumacher.