Την προηγούμενη Κυριακή ζήσαμε μια από τις πιο έντονες, αλλά και αμφιλεγόμενες, στιγμές στα 71 χρόνια της Formula 1. Ο Μαξ Φερστάπεν στέφθηκε πρωταθλητής, στερώντας τον 8ο τίτλο από τον Λιούις Χάμιλτον, με ένα προσπέρασμα που θα μείνει στην Ιστορία: στον τελευταίο γύρο, του τελευταίου αγώνα. Κάτι που για να συμβεί, όμως, χρειάστηκε να μεσολαβήσει ένα αλαλούμ αποφάσεων από τους αγωνοδίκες, αναφορικά με το πόσο θα έμενε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, ποια μονοθέσια μπορούσαν να το προσπεράσουν και ούτω καθεξής.
Ποσώς ενδιαφέρουν όλα αυτά τον 24χρονο Ολλανδό, ο οποίος απολαμβάνει την κορυφή της F1 και πουλάει το Honda Civic Type R του. Ο Φερστάπεν αποφάσισε να αποχωριστεί το «Τάπερ» του, για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2018 και έχει προλάβει να γράψει πάνω από 58.000 χλμ. (58.048), αποδεικνύοντας το γεγονός πως ο νέος πρωταθλητής δεν το έχει μόνο επειδή του το έδωσε η Honda (προμηθευτής κινητήρων της Red Bull), αλλά απολαμβάνει να το οδηγεί. Η αγγελία αναφέρει ισχύ 272 kW, που αντιστοιχεί σε 370 άλογα. Και φαν της βελτίωσης ο «Mad Max».
Λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται, ωστόσο η αύξηση των 50 ίππων στον 2λιτρο VTEC Turbo δεν θέλει κάτι παραπάνω από ένα 1ο στάδιο. Ενδεχομένως, δε, να γίνεται με έναν απλό επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Συνεπώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση θα έρχονται ταχύτερα από τα 5,8 δλ. του εργοστασιακού, ενώ και η τελική ταχύτητα θα είναι αυξημένη σε σχέση με τα 270 χλμ./ώρα.
Η τιμή του «πρωταθληματικού» Type R ορίζεται στις 33.333 ευρώ, παραπέμποντας στον αριθμό με τον οποίο αγωνίζεται ο «Ιπτάμενος Ολλανδός» (το 33). Εκτός του Φερστάπεν, Civic Type R έχει και ο teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, αλλά και το δίδυμο της «μικρής» ομάδας της Red Bull. Οι πιλότοι της Alpha Tauri, Πιερ Γκασλί και Γιούκι Τσουνόντα, επίσης επιλέγουν το μοναδικό Type R στη γκάμα της Honda για τις μετακινήσεις τους.