Τα πάντα γύρω από τα supercars και hypercars κοστίζουν πάρα, μα πάρα, πολλά. Ιδίως στη δεύτερη κατηγορία, που λογίζεται ως η κορυφή των αυτοκινήτων παραγωγής. Οι πιο τεχνολογικά προηγμένες, εξωτικές, ισχυρές και γρήγορες κατασκευές με δυνατότητα απόκτησης πινακίδων κυκλοφορίας. Περγαμηνές, βέβαια, συνοδευόμενες από τα ανάλογα κοστολόγια. Τόσο στην αγορά όσο και τη συντήρηση ή -πολύ περισσότερο- την επισκευή.
Οι Bugatti Chiron Super Sport και Super Sport 300+ τιμώνται πάνω από τα 3 εκατομμύρια ευρώ, με τη δεύτερη να είναι και το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, με 490,84 χλμ./ώρα. Η «απλή» Super Sport περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 440 χλμ./ώρα, όμως κατά βάση τα δυο υπερ-υπεραυτοκίνητα είναι ίδια: ανθρακονήματα παντού, τελευταία λέξη τεχνολογίας, 1.600 άλογα από τον τετρατούρμπινο 8.0 W16 και πανάκριβα ανταλλακτικά. Ακόμα κι όταν αυτά πωλούνται στο διαδίκτυο, από ιδιώτες.
Μια αγγελία στο Parts 4 USA αφορά το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, που αποτελείται από τη μάσκα, τον προφυλακτήρα, τα φτερά και το καπό. Όλα ανθρακονημάτινα, κατασκευασμένα στην Αυστρία και με πιστοποιητικό γνησιότητας. Το κόστος; Συνολικά 399.999 δολάρια (372.019 ευρώ)! Μόνο τα δυο φτερά τιμώνται στις 100.000 δολάρια (93.000 ευρώ) έκαστο! Το καπό κοστίζει 50.000 δολάρια (46.500 ευρώ), ο προφυλακτήρας 79.000 δολάρια (73.505 ευρώ) και η μάσκα 15.000 δολάρια (14.000 ευρώ). Η τιμή τουλάχιστον περιλαμβάνει και τα μεταφορικά, οπότε όποιος δώσει την 400άρα θα έχει τα ανταλλακτικά στο χώρο του. Από εκεί και πέρα, βέβαια, υπάρχουν τα εργατικά για την τοποθέτηση, αλλά και το βάψιμο. Μην ξεχνάμε, μιλάμε μόνο για το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Φανταστείτε, αν κοστίζουν τόσο από αγγελία πόσο θα «βαράει» η απόκτησή τους από το εργοστάσιο.