Η επιστροφή του Integra δεν θα μπορούσε παρά να δημιουργήσει και πάλι ντόρο, γύρω από το comeback ενός εξίσου -αν όχι, περισσότερο- λατρεμένου Honda: του αλησμόνητου S2000!
Φήμες για ενδεχόμενη αναβίωση του S2K κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, έχοντας renderings σαν αυτό του Sketch Monkey να ρίχνουν 10W-30 (το κατ’ εξοχήν λάδι για τον F20C) στη φωτιά. Η ψηφιακή απεικόνιση παντρεύει το AP1 με μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή των πίσω φωτιστικών σωμάτων, τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, 19άρες ζάντες και αιχμηρά πλαϊνά LED για τα πλευρικά φλας στο ύψος των εμπρός τροχών, δημιουργώντας μια καθόλα ελκυστική εκδοχή του υποτιθέμενου νέου S2000. Ως συνήθως, επίσημη διαβεβαίωση δεν υπάρχει. Βέβαια το ίδιο ίσχυε και με το Integra, αλλά τελικά «έσκασε» σχεδόν από το πουθενά.
Οι εικασίες γύρω από τυχόν AP3 κάνουν λόγο για τεράστιες αλλαγές, με κυριότερη φυσικά αυτή κάτω από το μακρύ καπό. Τελευταία φορά που ακούσαμε για αναβίωση του ιαπωνικού roadster, το μηχανοστάσιο έφερε τον 2λιτρο VTEC Turbo από το Civic Type R! Σκεφτείτε μόνο 320 ίππους και 400+ Nm στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Το πώς θα μπορούσε να γυρίσει κατά το διαμήκη άξονα ο κινητήρας, βέβαια, είναι άλλη κουβέντα. Παρόλα αυτά τόσο το γεγονός ότι διατηρείται η συζήτηση για νέο S2000, όσο και το λανσάρισμα του νέου Integra, αρκούν για να αγριέψουν το προφίλ στους εκκεντροφόρους της αισιοδοξίας!