Ντίλερ προτιμούν να κλείσουν παρά να πουλάνε ηλεκτρικά!

Η ηλεκτροκίνηση σε μεγάλο βαθμό τείνει να γίνει υποχρεωτική. Σε κάποιες περιοχές βέβαια δεν τείνει, αλλά κοντεύει να επιβληθεί. Συνθήκη που δεν ισχύει μόνο για τους κατά τόπους νομοθέτες, αλλά και τις ίδιες, τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πειθαρχούν όλοι, ούτε καν αν μιλάμε για τους ντίλερ των εταιριών.

Τεράστια αίσθηση προκαλεί στην Αμερική το γεγονός ότι πολλοί αντιπρόσωποι της Buick προτιμούν να βάλουν «λουκέτο», παρά να πουλάνε ηλεκτρικά! Το εν λόγω δίλημμα τέθηκε πέρσι από την General Motors, η οποία έδωσε στις εξουσιοδοτημένες μονάδες της θυγατρικής της δυο επιλογές: είτε παροχή κονδυλίων ύψους 300.000-400.000 δολαρίων (περίπου 275.000-366.000 ευρώ) για τροποποίηση των καταστημάτων και των συνεργείων ώστε να εμπορεύονται/συντηρούν μελλοντικά EVs, είτε κλείσιμο μέσω εξαγοράς. Θα περίμενε κανείς πως όλοι, ή έστω η συντριπτική πλειοψηφία, θα έπαιρνε την οδό της επιβίωσης. Κι όμως, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία σχεδόν οι μισοί επέλεξαν να τιμήσουν τις μηχανές εσωτερικής καύσης, πέφτοντας ηρωικά στη μάχη με τις πρίζες και τους φορτιστές!

Σύμφωνα με την έρευνα του Automotive News από τους 1.958 αντιπροσώπους Buick που δραστηριοποιούνταν πέρσι στις Η.Π.Α., το 2024 βρίσκει περίπου τους 1.000. Ένα 47% δηλαδή προτίμησε να πάρει αποζημίωση και να κλείσει, από το να εξαναγκαστεί σε ηλεκτρική μετάβαση! Κι ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα, καθώς ακόμα «τρέχει». Συνεπώς δεν μιλάμε για οριστικά αποτελέσματα, αλλά μέχρι το τέλος της χρονιάς το δίκτυο διανομέων της Buick μπορεί να έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο. Αυτό που είναι πέρα για πέρα οξύμωρο στη στρατηγική της GM, αφορά τη διαθεσιμότητα ηλεκτρικών μοντέλων από τη συγκεκριμένη μάρκα. Πόσα ηλεκτρικά Buick κυκλοφορούν; Κανένα! Το 2025 αναμένεται να λανσαριστεί το πρώτο EV της φίρμας, με σκοπό να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά μέχρι το 2030.

Get it on Google Play Download on the App Store