Η Honda παρουσίασε το νέο Prelude μετά Βαΐων και κλάδων, χτίζοντας το λανσάρισμά του επί σειρά μηνών με teasers, επιλεκτική δημοσίευση πληροφοριών και γενικότερα, πολύ προσεγμένο marketing. Τακτική που φαίνεται να αποδίδει τα μέγιστα, όπως αποδεικνύουν μέχρι στιγμής τα στοιχεία πωλήσεων.
Οι αρχικές προβλέψεις ήθελαν τη μηνιαία αποδοχή να κυμαίνεται στις 300-350 παραγγελίες. Η πραγματικότητα, ωστόσο, τις διαψεύδει πανηγυρικά και προκαλεί τον πιο ευχάριστο πονοκέφαλο στους ιθύνοντες της Honda. Μεταξύ 5 Σεπτεμβρίου, όταν άνοιξαν τα βιβλία, και 6 Οκτωβρίου κατατέθηκαν περί τις 2.400 παραγγελίες, δηλαδή γύρω στις 8 φoρές πάνω από την πρόβλεψη! Η ζήτηση είναι τόσο έντονη δε, ώστε αρκετές αντιπροσωπείες της Honda στην Ιαπωνία έχουν σταματήσει προσωρινά να δέχονται αιτήματα αγοράς για το νέο Prelude, μέχρι το εργοστάσιο να ανεβάσει ρυθμό παραγωγής.
Αναφορικά με το ηλικιακό προφίλ των αγοραστών, οι περισσότεροι είναι άνθρωποι που γνωρίζουν το Prelude από παλιά. Οι περισσότεροι κινούνται στο φάσμα των 50-60 ετών, οι οποίοι αναζητούν κυρίως ένα δεύτερο αυτοκίνητο. Αρκετά πάνω από τους μισούς (63%) επιλέγουν το λευκό χρώμα, με το ανθρακί (16%), το μαύρο (11%) και το κόκκινο (10%) να ακολουθούν από τεράστια απόσταση. Το Prelude έκτης γενιάς προσφέρεται σε μόνο δυο εκδόσεις στην εγχώρια αγορά, με εναρκτήρια τιμή 6.179.800 γεν (35.770 ευρώ) και μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση (ON Limited Edition), που κοστίζει 6.480.000 γεν (37.512 ευρώ). Στην Ευρώπη θα έρθει το νωρίτερο τέλη του έτους, αλλά πιθανότατα να χρειαστεί η είσοδος στο 2026 προκειμένου να το δούμε στις αντιπροσωπείες της Honda.








































