Το νέο Nissan Z Coupe παρουσιάστηκε μετά βαΐων και κλάδων, συνεχίζοντας την παράδοση των Ιαπώνων «Ζορό». Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ, αλλά πλέον διτούρμπινο. Οπότε όποιος θέλει ατμοσφαιρικό V6 και πισωκίνητο Nissan, θα πρέπει να απευθυνθεί στα 350Ζ και 370Z.
Το δεύτερο έμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια (2008-2020) και η κορυφαία του έκδοση σχεδιάστηκε με έμπνευση από το GT-R. Το Nismo ξεχωρίζει δίχως καμία δυσκολία από τα υπόλοιπα 370Z , χάρις στον διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με το έντονο, κυματοειδές splitter, τις πλαϊνές ποδιές και τον διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, συνοδεία της χαρακτηριστικής κόκκινης λωρίδας στα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το spoiler. Ειδικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο 370άρι και οι σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών της RAYS, σε ελαστικά Yokohama ADVAN Sport Y διαστάσεων 245/40 εμπρός και 285/35 πίσω..
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινα μπάκετ της Recaro, σε συνδυασμό μαύρου-κόκκινου, που φιλοξενούν κεντημένα τα λογότυπα της Nismo. Το πακέτο Tech φροντίζει για την high… tech νότα, προσφέροντας οθόνη 7 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, μαζί με κάμερα οπισθοπορείας, Bluetooth και ηχοσύστημα της Bose.
Κάτω από το καπό, ο πρωταγωνιστής. Ο VQ37VHR ατμοσφαιρικός 3.5 V6 παράγει 355 ίππους στις 7.400 σ.α.λ. και 374 Nm στις 5.200 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με ένα κοντό 6άρι κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,2 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αν και με την αφαίρεση του κόφτη έρχονται άνετα 270+ χλμ./ώρα.
Αυτό που βλέπουμε είναι μοντέλο του 2016 και έχει διανύσει 44.261 χλμ. (27.503 μίλια), έχοντας τη δυνατότητα να αλλάξει σπιτικό έναντι 25.975 λιρών (32.734 ευρώ).